Gå til innhold

Stellematte/stelleunderlag i hvitt ?!?! (skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en nettbutikk hvor man kan kjøpe en sånn stellematte som er ensfarget? evt. noen som bor i en by med en barnebutikk som selger dette? Her i byen har de KUNN stellematter som er knall rosa, eller med masse figurer og mønster på..jeg vil ha en ensfarget. Noen tips? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, de har en hvit enkel en med oppblåsbare kanter på ikea...

Skrevet

Ja har sett den fra ikea..men den er jo oppblåsbar og har hørt mye dritt om den..tungvint..

men ellers takk for tips.

Skrevet

Hei, lurer bare på hva du har hørt om den fra Ikea? Vi hadde den til forrige barn og syntes den var genial. Blåser opp, legger på teppe/håndkle - enkelt og greit! Billig er den også, helt super, synes vi. Eneste er at den kan bli litt stygg etterhvert, etter oppbevaring i boden en stund. Derfor har vi kjøpt ny nå til nestemann kommer, ingen stor investering...

Skrevet

jeg har bare hørt at lufta går fort ut av den, sånn at man må blåse ny luft i den ofte, og da er det tungvint å skulle ha den liggende på et stellebord, klar til bruk til en hver tid. Da er den sikkert bedre til å ha med når man skal ut, eller reise bort. Nå bor ikke jeg i en by hvor vi har ikea, så jeg har ikke fått sett den personlig, men svigemor skulle kjøpe den for oss da hun var i oslo, men hun gadd ikke siden hun syntes ikke kvaliteten var god nok til å bruke som en stellematte på stellebordet liksom.. ikke helt det vi var ute etter..

Skrevet

Vil bare fortelle deg at min sønn er nå 15 mnd og jeg har ikke blåst opp den stellematta siden jeg gjorde det første gang og det var vel en uke før han ble født!

Kvaliteten er akkurat det samme som på Tarok stellematta som kosta oss 500 kroner på Barnas Hus!

Ihvertfall ifølge våre erfaringer! Vi har begge deler pga to bad!

Har dessverre ikke sett noen andre hvite!

Annonse

Skrevet

så kjøp en grell rosa en og heller bruk trekk til stelleputa i hvitt? man slenger jo gjerne et håndle eller noe oppå uansett.

Skrevet

Merket BabyDan har en serie som heter satin. Der er stellematten helt hvit. Kjempe fin, har den selv og som ssengekant.

Vet de selger den på Babyshop, muligens BarnasHus også, men det er jeg ikke sikker på. De selger de også på babybutikken på svinesund. De er ikke så voldsmt dyre heller. tror de ligger rundt 299.

Er lenge siden jeg jobbet på babyshop, tror de kostet 289 da Vi kjøpte vår i sverige, blant masse andre ting, så husker desverre ikke prisen

Skrevet

hei igjen,

så du bor i Bodø, der er det to butikker som forhandler babydan:

SMÅTROLL A/S (BODØ) og

TØFFELITEN AS

her er bilde av serienhttp://www.babydan.com/default.aspx?id=1016&recordid1016=16

du ser det ikke så veldig godt da, men en liteen pekepinn.

Skrevet

Hei.

Vi hadde en butikk som het for "tommeliten" som hadde en hvit matte, den gangen jeg kjøpte for 2 år siden. Det står "basson baby" med ikke så stor skrift, midt på den matten. Betalte 199,- el 299,- for den.

Skrevet

Ok, det virker som du uansett ikke kommer til å kjøpe den fra Ikea, men jeg kan også fortelle at vi kun blåste den opp da vi hadde kjøpt den - ikke flere ganger. Dersom lufta har gått ut, må det ha vært noe galt med den.

Lufta gikk ikke ut og den funket helt prima! Bare til info dersom noen andre vurderer den :-)

Skrevet

Haha..

Det er visst noen som ikke kan godta at alle ikke har samme erfaring med de samme produkter.

Selv liker jeg heller ikke ikea sin (som jeg sa i den andre tråden). Den ser også veldig billig ut, men er veldig grei å ha med på tur, det er jeg enig i.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...