Sarah & Marcus mamma Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 har prøvd avent, dr.brown og nuk.... andre gode ideer?
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 hehe.....har akkurat samme problemet har prøvd flere forskjellige flasker og tutkopper, men neida. Tror rett og slett jeg begynner å gi henne fra vanlig glass snart!! Blir gal av at hun er totalt avhengig av meg hele tiden!!! men men.....kanskje det er noen andre som har bedre ideer?
Lillemor&Gutta Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 MAM flaskene er absolutt favoritten her i huset. Startet med avent men nå nekter han å drikke av di etter han fikk MAM flaskene
Nutta25 Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Bortsett fra Dr.Brown så er det bare MAM flaksene som duger her ihvertfall!
lykkelig-mamma:-) Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Her duger ingen flasker.....Tror jeg har prøvd alle flasker og smokker som finnes på markede, men helt håpløst...er i ferd med å gi opp...
lykkelig-mamma:-) Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Når pappen eller besteforeldre har lillegull, gir di henne melk fra skje...fungerer utmerket...har skikkelig fått teken å d...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå