*H* Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har en datter på 2 år og skal prøve på nr 2.. Siden vi planlegger denne gangen er det litt annerledes enn sist. Men jeg skjønner ingenting av hva dere snakker om her inne... dere planlegger og styrer og IKM og eggløsninger og uker og tester!? så jeg kjøpte sånn EL-test for å se når jeg er mest fruktbar... og den skjønte jeg heller ikke dritten av, så endte med å bruke en helt feil og legge resten i skapet. Graviditetstesten vet jeg åssen funker, men mistenker at den ikke vil slå riktig ut uansett bare 2 dager etter prøvd befruktning... (tok ut kobberspiral onsdag, sex søndag + tirsdag...). mensen har ikke kommet regelmessig tilbake, eller har vel hatt mensen 2 ganger siden sist fødsel, 23. jan og 23 feb.. Så da burde det vel være rett rundt hjørnet. Noen som kan hjelpe meg igang med å bli "ordentlig"prøver!? hehehe. når skjer EL, når kan jeg teste, når burde vi ha sex,......
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 hei! og velkommen hit! grunnen til at de fleste styrer veldig er at når man først begynner å prøve på en spire og det la vente på seg så blirester man litt besatt.. har selv prøvd på nr to i 2 1/2 år nå så vet hva jeg prater om. ligger en fin tips liste her inne, den er veldig grei å se på! Når el kommer spørs jo veldig på lengden av syklusen, men den kommer som regel 14 dager før tr. du burde da ha seks dagene før og på eggløsningen og evt dagen etter. noen tar annenhver dag, da skal man være safe:) en graviditets test kan man ta ca 14 dager etter el altså på ikm dagen. på noen slår testen ut ilitt før spørs hvor mye og fort man produserer hcg! bare spørr hvis det er noe annet du lurer på og lykke til med baby laging;D klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå