3barns-mamma <3 Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 tok en cb+ i går morges, denne ble positiv, så tok jeg en til i morges, denne ble sterkere positiv, og så tok jeg en i dag ettermiddag, og denne ble kjempe positiv ))) skal ligge ut bildene så dere kan få se jeg hadde blødninger fra torsdag til i går, og ganske mye på torsdagen, men uten smerter. Men jeg så for meg at det var gått gale denne gangen også.... men det har det mest sansynlig ikke gjort jippi )
3barns-mamma <3 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. mars 2010 her er linken til bildene http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/364875
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 ååå så hyggelig å høre, krysser alt av fingre og tær for deg:) den siste ser jo veeeldig fin ut:) har blitt så nervøs av alle som blør, mister symptomer osv at jeg har bestil 10 graviditetstester så jeg skal teste vær andre uke ca.. herregud jeg føler meg helt gal... sambo får snart fnatt..hehe masse lykke til:):) stor klem til deg:)
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Hehe....kjenner meg igjen her. Har testet to ganger etter at vi fant ut at vi var gravid. Har hatt blødninger, så jeg rettferdiggjør testene med det ) Skal bestille meg flere tester, så jeg slipper å dra til legen for å måle hcg nivået hver uke....
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 uff er ikke noe kult og stressse sånn.. jeg kan ikke rettferdigjøre det en gang.. har hatt et normalt svangerskap. og føler meg frisk og fin nå. stumpa røyken trert.. eneste er 3åringen min som allerede holder på å ta knekken på meg flere ganger om dagen.. hehe men sånn er d vel bare:) lykke til til deg også, dette skal gå bra skal du se:) må prøve å slappe av litt:)
Lotta2010x2012 Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Håper alt går bra! Men husk at selvom testene blir posetiv, så kan det hende du ikke har noen stigning på hormonet, for det kan ta en stund før det er ute av kroppen. Det er sikkrere å ta blodprøve. Ville ihvertfall nevnt det for legen og spurt om henvisning til tidlig ul=)
DenTredje Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Jeg mistet, og testet like positivt med vanlige graviditetstester i 5 uker etter at jeg mistet. UL er det sikreste om man vil bekrefte at alt er bra...
Lykkeligmamma:) Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Samme gjorde jeg.. Jeg har fortsatt veeeldig sterke positive tester, og de digitale viser fortsatt 3+ på meg, selv etter jeg har mistet og tatt tabletter som støtet det ut. Hcgn min var på 111 000 den dagen jeg mistet, så hcg kan vel heller ikke si så altfor mye om man har mistet eller ikke i førsten. Å dette hadde steget siden den forrige testen tre dager før. Jeg ville nok ordet meg en ul time hos legen. Eller sjekket hcg stigningen med tre dagers mellomrom. Masse lykke til
3barns-mamma <3 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2010 jeg har tatt blodprøve på fredag, og skal opp å ta en no etterpå også. Men jeg sa jo til legen at jeg ville ha time til innvendig ul, men da sa hun bare at det kunne hun ikke. Dette var vel og merke en vikar for min lege.... hun legen jeg har har jo henvist meg rett til ul sist når jeg fikk blødning, men som da endte i SA. så jeg tror jeg skal ta meg en liten prat med henne igjen
Lotta2010x2012 Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Gjør det, eller bestill en time privat hvis du ikke får der. Koster rundt 800 kr. da men... Håper det går bra! =)
3barns-mamma <3 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2010 tok en blodprøve på fredag, denne var på 31. Så tok jeg en i går, denne var på 21. jeg er 6+1 i dag, og føler at jeg er fremdeles gravid. jeg blødde på torsdag, uten smerter og uten ''klumper'', og tok cb+ tester hele helgen for å se om de ble sterkere, og det ble de, de ble skikkelig mye sterkere for hver dag.... så hvordan kan det ha seg at hcg er på 21 i går, 3 dager etter første blodprøve??? skal ikke hcg synke dobbelt så raskt som den stiger egentlig???
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 hcg stiger raskere enn den synker.. hcg kan sitte igjen lenge igjen i kroppen etter an abort.. men var hcg nivået ditt på 31 på fredag, og 21 i går ?? da har det jo sunket.. men syns også det var litt vel lavt ?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 på dag 31 dpo skal hcg nivået ligge på ca 500 hvis det er lavt.. i følge betabase.info
3barns-mamma <3 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2010 jeg er 22dpo i dag og var 18dpo fredagen....
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 jeg syns det var litt lavt men.. har det sunket siden mellom de to prøvene ?
3barns-mamma <3 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 23. mars 2010 ja jeg syntes også at det var veldig lavt.... men jeg har ikke så peiling på dette med hcg nivå å sånn da
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2010 #17 Skrevet 23. mars 2010 må dessvere si meg enig i at dette virker veldig lavt hcg på 21.. 22dpo eller no sånt.... ..men det ligger vel stort sett på mellom 50 og 100 på den tid sånn gjennomsnittlig.....?eller 100-200...?store sprik her... hcg synker sener enn det stiger...dette må jo være utrolig tungt for deg:( uff...men skal du ta en bp til eller bare se an videre...? trøsteklem..
3barns-mamma <3 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #18 Skrevet 23. mars 2010 jeg har også hørt at 100-200 er normalt, men de aller fleste sier at 500 er normalt visst det er lavt i uke 6....... de andre gangene jeg har hatt SA så har hcg sunket til under 3 med en gang jeg har hatt blødning... men det har det altså ikke gjort denne gangen??? og denne gangen er liksom alt helt annerledes, har fremdeles mensmurringer, hodepine, halsbrann som er kommet i går, og mer trøtt de siste 3 dagene.... var hos gyn og tok innvendig ul i dag, og han kunne ikke se noenting, så han tok en ny blodprøve, som jeg får svar på i morgen....... men det må jo ha vært en SA denne gangen også, selvom jeg ikke har hatt noe som helst smerter under blødningen eller noe...... skjønner ingenting jeg
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 24. mars 2010 #19 Skrevet 24. mars 2010 Huff, så utrolig trist å lese... Krysser selvfølgelig fingrene og håper at det ikke er noe galt, men jeg skjønner du har det vanskelig å tenke positivt når du har vært igjennom SA tidligere og vet hvordan det foregår... Ønsker deg ihvertfall lykke til!!! Klem.
3barns-mamma <3 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #20 Skrevet 24. mars 2010 det som eg lurer på er jo om eg kanskje er mindre på vei enn jeg tror, for når jeg hadde eggløsning ( tror i hvertfall jeg hadde det pga slim ) så var vi forsiktige, og hadde ikke sex, så derfro ble jeg litt forfjamset over at jeg var blitt gravid denne mnd men hcg var jo på 31 på fredagen, og hadde sunket til 21 mandagen. så det har jo sunket med 10..... men jeg tok ny blodprøve i går, og den får jeg svar på i dag... men den er nok sikkert enda lavere..... man tenker jo mye rart, kanskje det var en tvilling jeg mistet fks?? for jeg har mensmurringer enda, og stikkinger i går kveld på venstre side i livmor, halsbrann som kom for 2 dager siden og mer trøtt de siste 3 dagene...... og når jeg hadde blødning så var det overhodet ingen smerter... men med de andre spontanabortene så hadde jeg sterke menssmerter, og da begynte det med brunt utflod, for så å komme masse friskt blod, og ikke minst ''klumper''....... og denne gangen så hadde jeg skikkelig menssmurringer en hel uke før IKM, kjente liksom skikkelig godt at noe festet seg i livmoren, og det har jeg ikke hatt de andre gangene, og fikk heller ikke noe skikkelig sterk positiv test de andre gangene det gikk gale, men det har jeg derimot fått nå?? de har liksom blitt sterkere for hver dag, så eg skjønner jo fint lite her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå