Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Testet positivt både tirsdag og torsdag denne uken. I tillegg har jeg kjent tydelige symptomer på graviditet og var sikker på at nå skulle det gå veien. Våknet i natt med sterke mavesmerter, og i dag tidlig når jeg stod opp var der litt blod på papiret. utover dagen nå har det blitt bare mer og mer blod, og jeg må nok bare innse at det gikk galt denne gangen også. Forstår ikke hva som skjer. Hvorfor skal det ikke gå an å bare bli gravid uten problemer. Andre klarer det jo :-( Tenker jeg kommer til å gå til legen for å få utrede om det er noe spesielt som gjør at svangerskapet ikke opprettholdes. Bare et lite hjertesukk fra meg. Hiver meg nok på en ny prøverunde neste måned. Lykke til til dere andre :-)
tregosten Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Dette var leit! ;-( *trøsteklem* Tror det ikke er så dumt å snakke med en lege. Kan jo være verdt et forsøk på å finne ut av det. Håper alt vil ordne seg til slutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå