Gå til innhold

Hvilken reisetrille er best & billigst til baby 2mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tror jeg ville har valgt den fra Carena Easy. Har selv ingen erfaring, siden jeg venter min første. Men har litt kunnskap.

Noen venner av meg har reisetrillen fra Carena og de er stor fornøyde.

Ulempen med mange paraplytriller er at du ikke kan legge ryggen helt ned. Det kan du på Carena sin. Nå kvalifiserer den seg egentlig ikke som paraplytrille, sien den ikke klappes sammen fra siden også.

En annen ting jeg ville ha sett etter hos reisetrille er at den har en bøyle foran. Føler at babyen ligger litt tryggere der inne da.

Jeg har jobbet på babybutikk i mange år, så har sett et par triller.

Det er ikke det at jeg absolut anbefaler akkurat denne fra Carena, men ville ha valgt den eller noe liknende. http://www.barnashus.no/nettbutikk/kategori/barnevogner/reisetriller.html

Lykke til med letingen :)

Jeg har kjøpt craco sin trille.Gå inn på Babyplaneten.no, der får du kjøpt triller fra nyfødt ti 1095 kr. Gå inn under det lyseblå feltet som står vogner så dukker den opp.

Vi hadde en titanium baby paraplytrille, kjøpt på barnas hus for ca 500 kr. Kjempefin trille som har tålt masse, full liggestilling og komfortabel , for mini. Anbefales på det varmeste.

Vår har vært i Australia, Singapore, Frankrike, Danmark, Bulgaria, Nederland, England etc, altså masse inn og ut av fly samt ofte inn og ut av bil. Den er litt over 3 år nå og i dag har vi den stående i ferieleiligheten vår i sør europa da det er der den blir mest brukt pluss at datteren vår er så stor nå at hun fint kan gå lengre strekninger selv. Den har virkelig fått gjennomgå både på sandstrand og veier, og den funker fortsatt selv om den nå er litt slitt. Uansett, vi har vært veldig fornøyd med vår. Tittet på Mac Laren og andre dyrere triller når vi skulle kjøpe, men tenkte at nei vi prøver en billig variant og den har vært like så bra for vårt bruk hvertfall.

Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...