trinebeate Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Lurer på hvordan været er og om det er for kaldt å bade i sjøen da? Blir kjempeglad hvis dere kan dele deres erfaringer med meg:)
Bumblebeee Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg var på Kreta i mai for ca 7 år siden. Husker ikke helt når i mai det var, men tror det var i begynnelsen eller midten av mai. Det var deilig i sola, vi badet iallefall, men ble litt kjølig på kvelden. Så ta med en liten jakke iallefall:)
Herkules Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Jeg var der i månedskifte april mai og da hadde jeg samme opplevelse. Godt i solen men kunne være litt kjølid Desuten blåste det litt så det var godt å ligge nede når man solte seg, ikke like varmt å sitte lettkledd. Badet mye, men jeg er ingen pyse så jeg syns det ofte er deilig jeg da mens mange aldri kommer seg utti. Det løyet på kvelden så det holdt fint med en liten jakke over sommerlig tøy
Zeke Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Vi var der for 2 år siden, slutten av mai, begynnelsen av mai, før det kan det være litt kalt før det. Men vi bada masse, og hadde det godt å varmt heile uka vi var der. Vil tilbake ditt en dag. Eneste - er flyplassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå