solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har en "jeans" tights som jeg kan ha en rutete skjorte/tunika over.... men det blir kanskje litt hverdagslig.... Og så har jeg et jeans skjørt som jeg kan ha en vanlig kort rutete skjorte til m/singlett under (da må jeg ha sort tights eller sort ull strømpis under) Hjelp meg litt, har nettopp testa ut litt antrekk på badet, men blir så¨usikker!!! Alle jeansene mine er selvfølgelig til vask og rekker jo aldri å bli tørre til i kveld =( Og så kan det jo nevnes at jeg er ei "kjolejente" som elsker å pynte meg!!! =))) Skoene ja, det blir brune støvletter! Eneste jeg har =)
Monajenten Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Hadde gått for skjørtet og den korte rutete skjorten, det blir stilig! :-) Kos deg masse på fest:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 Takker =)) Heller nok mest mot det selv, men tenker bare om det ser teit ut=))) Får teste litt mer etter på også =)))
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Ta deg et glass vin før du kler på deg Da blir alt så mye bedre Men er forøvrig enig med at skjørt og skjorte blir finest
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2010 Ha ha ha =))) Den skal jeg teste en annen gang, men i dag skal jeg kjøre =)))) Og nå ser det ut til at det BLIR skjørt og skjorte =)) Takker for hjelpen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå