Gå til innhold

T + N skravling...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje vi kan lage en skravletråd :-)

Jo da...det går bedre...litt roligere, men akkurat som om panikknappen ikke er helt skrudd av enda...får jo sånne nevroser innimellom...

Prøver å holde meg litt vekke herifra jeg og...men må innom sånn 20 ganger om dagen...

Er veldig kvalm I går helt pyton...men synes det er greitt å føle meg skikkelig gravid :-)

Så det går bedre og litt redd innimellom. Hadde jo ma uke 8 en gang og det skremmer selvsagt...

Ellers prøver jeg å nyte våren!!!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skravler litt med meg selv jeg da...

Er det ike ulogisk at du har termin etter meg?

Skrevet

hei:) skravla hehehehe:))

jo det er gamske ulogisk..jeg hadde test dag 25...men uamsett tror jeg at denne her kommer tidligere akkurat som min sønn gjorde..

er noe med livmoren min helt nederst at den er trang der eller noe sånt ble det sagt på første møte hos klinikken..at det mest sannsynlig ville skje igjen og at det var derfor sønnen min også kom tre uker før....

det er ganske morsomt for tre uker før er min 30 årsdag....hmm....men vil jo heller gå litt lengre da....ikke hørt at hausken regner sånn...ikke fått vite noe termin engang bar regnet me g til det fra siste mens liksom..to uker før uttak...vet ikke om du har gjort det sånn?

Skrevet

Fin 30-årsgave :-)

Hvordan går det?

Hadde litt angst i dag igjen...syntes plutselig puppene var flate i dag tidlig og var ikke så kvam i går...spiste fem brødskiver og en rosinbolle!!!! Klokka 23 om kvelden!!!! Litt uvanlig kan man si...

Litt mindre kvalm i dag...vil jo være kjempekvalm hele tiden jeg...får hetta av den minste forandring....

Ja ja....håper du har det godt T...litt mindre her inne du og?

Klem.....egga våre er jo nesten søskenbarn :-)

Skrevet

hei:)) går i grunnen greit nå etter siste ul...men har sagt til meg selv at om lat er bra om to uker også på neste ul såå skal jeg slappe av og tenke at alt går virkelig bra denne gangen.....føle det egentlig nå men føler at hvis jeg tror på det så går det gale eller noe sånt...

selv om jeghar kjøpt ett par sokker med frosker på:) hihihi...jeg merker ta jeg er små kvlam me bare på kvelden...da er jeg oppblåst,varm og små uggen og trøtt...har sovet fra 23 igår til hav tolv i dag...spiser frokost nå :) så det med symptomene orker jeg ikke henge meg oppi mer siden det var det som var min store bekymring før jeg fikk bekreftet på ul at alt er bra...så vet at det kommer og går uten at noe behøver være gale....bare håper lille i magen vokser fint og tilfredstillende de neste to ukene.xxxxxxxxx DET er vl min bekymring nå....

er 10+2 da..tror du den beveger seg da? hadde vært så godt å få se skikkelig liv liksom.....:)

ta det med ro Nurket..dette går fint for oss begge nå...det SKAL det og det har vi begge fortjent....vi skal jo ha søskenbarn hehehe:) den var god du;)

du er så ravid som du an være og jeg råder deg til å ta en ul til FØR evt de negative tankene og redselen skulle kome tilbake for fullt....lille i magen trenger at vi er avslappet og ikke stresset nå;) er innom hver dag men syns det er litt stille over alt i grunnen og 1 trim tja....der blir jeg sprø av disse " jg har vondt her og der tror dere jeg er gravid jenter"??kanskje bare jeg er full av hormoner men syns det kryr avde innleggene og nå irriterere de meg helt sykt...ta en test da vel!???? sorry hvis jeg tråkker noen på tærne nå men det var nå minmeninge..folk må skrive det de vil altså men...

men sånn for ordens skyld så irriterer jeg meg over MYYE for øyeblikket hahahaha:)

klem til deg nurket:)

Skrevet

heisann...

Har akkurat sovet et par timer jeg og....puppene litt vonde igjen...så det er vel som du sier litt opp og ned...jeg var driiiiitkvalm et par dager...nå bare sånn uggen...så synes liksom ikke det teller...

Blir jo litt koko av dette og har sånn angst for uke 8 som sagt...

skal hente mer medisiner etterpå...det er fint...

Kunne tenke meg en ul før påske...men skal prøve å la være :-)

Har leamus i leggen...merkelig...føles som en puls slår der...ja ja...

Utrolig trøtt i dag....gjeeeesp....helt bomull i hodet!

Ja ja...hils søskenbarnet vårt :-)

Skrevet

ja mange rare steder man kan kjenne ting...jeg våknet opp i dag med syykt gangsperr i hele låret på høyre footen??? sover godt for tiden så sikkert sambo som har lagt seg halvveis oppå meg igjen uten at jeg har merket det....han ligger veldig "oppi" meg for tiden og dte elsker jeg som sagt:) men så var det noen som sa engang at dem fikk vondt i foten når de hadde en ma osv og hva tror du hjernen min tenket da??? hehehe...men tenker at det er helt på jordet nå som vi har sett hjete slå også i uke 8...tror du ikke??

uke 8 er uken jeg også har mistet 2 ganger så ser hva du mener nurket...mne jeg tror at de gjerne ar dødd før uke åtte men at det er da kroppen har ordnet opp,,,for de fleste aborter skjer før hjerte begynner å slå har jeg hørt og lest....men de gangen så var jeg aldri på ul så det kan jeg jo ikke vite men liker å tro at det er sånn;) og vi har jo begge sett dette fantastiske på ul;))

den fargede utfloden har holdt seg borte en del dagre nå men nå når jeg kom far tur kom det plutselig en del ijen sånn rosa beige aktig....virker som det er da det skjer men sånn harc dte i grunnen hvert hele tiden...har vært veldig i ro siste tiden også så...håper og tror at alt er bar fram tilneste ul....men teker at nervøsiteten henter meg inn igjen noen dager før......

hilser tilbake fra søske barnet;) hilse du og hahahaha:)

Skrevet

Heisann...

Jeg begynte å blø uke 8 men fant ikke ut ma før uke 11...jeg trodde det var ufarlig og hadde noe med Crinone å gjøre...ja ja...

Håper fremdeles på suksess denne gangen...men kjenner at nervene ligger og lurer der hele tiden...forsvinner kvalmen er jeg helt fortvilet...

Huff...er vel en grunn til at vi tilhører gravide slitere...

1. trim blir jeg og helt stressa av....

Kos deg da T! Er du rolige eller prøver du å gå litt tur ol? Jeg prøver å få meg en tur hver dag med tanke på blodsirkulasjon...lite poeng i alle hokus pokus medisinen om jeg ligger som et slakt på sofaen i timesvis...

Men forstår at du blir redd i fht utflodstyret ditt :-)

Skrevet

hei:)

satser på suksess jeg også og at utfloden min er helt ufarlig enda...hva er sjansen da for at det går gale når man har sett hjerte slå 8+0?? redd er jeg uansett...har sagt til meg selv at hvis alt er bar å neste ul 10+2 DA ska jeg roe meg...men det har jeg sagt de andre gangene også hehehe:) men 10+2 er jo ett stykke på vei tenker jeg.....

er trøtt og lat i disse dager men prøver få meg en tur hver dag...snart ut nå faktisk..ikke alltid like lang..noen ganger 20 min og andre ganger en time alt ettersom...

er du sluttet å medisinene nå? har en klexane igjen så tar den idag så er det stopp for meg...

ha en fin dag du også!:)

Skrevet

hei T!

jeg har heller ikke så mye murring...litt strekk i fronten når jeg går...kjenner at livmoren er større enn normalt og at det er litt trykk bak skambenet...men synes det varierer litt det og.

Ingen problem med å ligge på magen i allefall...

Puppene opp og ned...plutselig den ene...så den andre...

Ikke mye ellers...føler meg litt i tåka...

Champagneutfold og svie enda av cyklogesten...au au...

Skrevet

FOR EN DISKUSJON PÅ EN AVTRÅDENE DINE?

Har litt angst igjen...synes jeg kjenner lite der inne og innbiller meg at man nå skulle kjenne litt aktivitet rundt livmora?

Huff...stadige bekymringer...

Puppene fått tydelige blodårer...kvalmen forsvann litt utpå dagen i går...så håper den kommer tilbake i dag...

Synes kanskje den forsvinner noe når jeg er rolig?

Skrevet

Hei igjen T

Boksen din er full...pøvde å sende PM...

Skrevet

ja den andre tråde min ja du må ikke snakke! ble forbanna jeg....det menneske kna jo ikke vite en dritt om hva vi har vært gjennom....jaja..forhåpentligvis krøpet tilbake i hullet sitt eller hvor hun nå kom fra!! ja jeg bryr meg ikke om det leser dette HELomvnending!

er bekymret og en gravid sliter men tror og håper dette skal gå bra....prøver ikke å tenke så mye på det ....matlysten øker,pupper en tyngre og niplene er blirr større og vonde også så satser på atd et går bra...er vel ikke så mye det at jeg ikke tror det skal gå bar lengre mer at jeg er redd for å slippe det løs for så å gå på en smell og miste om du skjønner?? men det gjør du jpo...det vet jeg;)

skal slette noen mld jeg vennen:) dette går bra for oss begge skal du se og vi skal kose oss samme videre på trim.ene:))) helt til målstreken hor vi er høygravid og bare venter på de små søskenbarna hihi:)

ha en super dag kjære deg!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...