Gå til innhold

7+2 og INGEN kvalme!!!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg bare veldig heldig eller er det utenom det vanlige egentlig?

føler meg heelt vanlig bortsett fra gigantiske pupper som er tunge og økt matlyst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er HELDIG:) Nyt det! Jeg er kvalm denne gangen, og var det med forrige barn...ikke moro:(

De sier at 8 av 10 opplever kvalme, så da er du nok av mindretallet heldiggrisen:) Men, ikke for å drepe gleden, mulig du blir kvalm når du er litt lengre på vei? Jeg mener jeg ikke ble kvalm før uke 8 ca med mitt forrige barn.

Skrevet

Jeg er i uke 9 og har ikke hvert annet en små uggen i ny og ne. Sist så kastet jeg opp i alle 9 månedene flere ganger om dagen, så nå nyter jeg kvalme-fri :) og håper det forblir sån.

Skrevet

Jeg er 8+2 og er heller ikke kvalm:)

Det eneste jeg merker er at jeg er ekstremt trøtt, også er puppene litt større og tyngre. Skulle ønske at jeg merket mer;)

Skrevet

Uff og uff,dette innlegget kom på perfekt tidspunkt:)

Jeg er 7 + 4 i dag, ingen kvalme, ingen symptomer utenom litt ømme pupper og masse kviser i ansiktet. Jeg blir skikkelig bekymret, fordi siste gangen jeg var gravid jeg var kvalm og hadde digre pupper, trøtt og når jeg ble symptomfri ble det konstantert MA. Så jeg har vært skikkelig bekymret og skal bestille tidlig UK på mandag.

Skrevet

Neineinei,iKKE ønsk dere flere symptomer enn ømme pupper og trøtte!

Jeg gjorde det og fikk jaggu svi. Hehe! Kvalm,kvalm og kvalm... fikk den ca i uke 8..

Nyt de kvalmefrie dagene deres isteden og håååp at de ikke kommer senre. :)

Skrevet

Jeg er også i uke 7 og er ikke kvalm i det hele tatt. Vært litt uggen, men ikke noe mer enn det. Regner med at det kommer etter hvert. Man er vel neppe så heldig at man slipper helt unna. Kunne tenkt meg noen flere symptomer sånn at man var sikker på at man ennå er gravid....

Skrevet

jeg er 5+5 i dag og er ikke kvalm. deilig, stikk motsatte av forrige mann.

har nesten ingen symptomer bortsett fra veldig trøtt, vonde og ømme pupper...........

og i dag begynte det å murre i ryggen.........

men

Skrevet

Dere er heldige! Jeg ble ikke kvalm før i uke 8/9... og da sto det på døgnet rundt i to mnd! Vær SÅ glad om dere slipper unna!! Kvalmen var helt grusom og ingenting hjalp!!! Nå nyter jeg hver kvalmefrie dag!

Skrevet

Har vært gravid to gang før en MA (uke 10) og en SA (uke 6), er nå 6+6 Har ingen andre symptomer enn ømme megabryster og det kjennes at det er noe i magen. Men håper utrolig mye å slippe kvalmen, den er ikke velkommen!

Skrevet

jeg har i mine graviditeter ( 1 gutt + 2 exu + nå uke 33 jente) aldri vært kvalm et eneste øyeblikk. Legen fortalte meg at kvalme er en reaksjon på Hcg stigningen, og at det er de som er følsomme for denne stigningen som blir kvalme. Vi som ikke blir tåler det rett og slett bare bedre.

Denne er et IVF produkt å jeg leeengtet etter bekreftelse gjennom kvalme. Men jeg har måtte stole på UL og bankende hjerte;) Jeg har fått tett oppfølging med jevnlige UL fordi dette med manglende graviditets tegn gjorde meg så bekymret. Så be om det du så holder de mørke tankene seg på litt avstand.

Lykke til

Skrevet

Hei T!

Sist var jeg ikke kvalm et øyeblikk....kunne kjenne meg litt rar men ikke som nå...nå er jeg kvalm omtrent hele dagen...og kaster opp om jeg spiser feil ting...eller venter for lege...mat byr meg imot...

Jeg forstår godt at det er en lettelse å føle seg kvalm...men kvalmen i seg selv er pyton...

Plutselig kommer den...var du kvalm sist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...