Gå til innhold

tilbakemelding til stratosen

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann

ble ikke noen novemberspire på meg som du antok... kan jo være du har peilet deg inn på fjordårets spire som var utenfor livmoren... 6 april er det et år siden jeg opererte...

uff ja... håper det begynner å gå min vei snart nå... men har også fått høre at jeg må vente helt til slutten av dette året før jeg har en inni magen min....

Kan jeg spørre deg igjen hva du tror?? 03.11.83

jeg kan evt se litt tilbake

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

heisann..

sorry at jeg ikke har svart...har hatt mye å stri med selv i det siste...og spår ikke så mye her inne lenger......

Jeg føler ikke noen umiddelbar spire i nær fremtid, men jeg får opp en blokkering rundt deg, jeg vet ikke hva det er, klarer ikke helt peile meg inn på det...ser ut som at d kan komme en spire i aug/sept...uff d høres lenge ut til men jeg tror kanskje om du kan finne ut hva som blokkerer deg så kan du bli gravid før....

Håper det ordner seg for deg snart;) jeg sender deg gode tanker...

ser du forresten når jeg blir gravid igjen og evt kjønn?

f.13.04.83

takk:)

Skrevet

hei

helt i orden. du bekrefter bare det jeg selv føler ;) ikke noe stress akkurat nå faktisk... føler at det er en grunn til at jeg ikke skal bli gravid helt enda... og selv har jeg en følelse på september... tror nok blokkeringen er at jeg har tenkt så mye på det... tror også at noen som har spådd meg har koblet inn på mine ønsker, og ikke på når det skjer...

nå får vi oss hund, og føler at det blir veldig godt for meg... får ikke hunden fordi jg vil bli gravid. Må bare si det... men føler at den vil hjelpe meg til å få en spire ;)

synes faktisk det er deilig om je ikke er gravid i sommer... da ka jeg kose meg fullt ut hvis du skjønner !

Orker ikke se tilbake akkurat nå... er sliten har spådd en del i dag. men kan se på deg en annen dag ;) takkfor at du så igjen!

Skrevet

oki;)

håper du har tid å se på meg igjen;)

skjønner d med hund, jeg fikk katt og etter at jeg aborterte...og d hjalp meg VELDIG:)

Skrevet

heisann

får opp at du blir gravid i september/oktober jeg... føler det er gutt du vil unfange...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...