tregosten Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Fikk plutslig skikkelig vondt i korsryggen, brant og reiv godt. Pluss mensmurringer i beina, og ett eller annet rart i magen. Varte 15-30min. Så like plutselig var det borte. Har IKM idag. MEN.... De siste, snart 14 dagene, har jeg hatt disse symptomene: -STORE pupper. -Stikk, strekk, sviing i livmorområdet. (sånn at jeg ofte må sette meg ned) -Stikking i sidene. -Trykk/press helt nede i magen. -Vond rygg. (komt de siste 2-3dagene) -Opp kl. 04.05, presis, de siste 3 nettene for å tisse. -Trøtt/energiløs. -Fast/løs mage. Trodde nå at TR ville komme, så jeg har løpt på do og sjekka x antall ganger, men ingenting har komt. Er helt fin nå. I skrivende stund begynner det å svi i puppene. Så hva var det som skjedde i sted?? Kan det være at mensen kommer i løpet av dagen? Erfaringer??
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Enten gravid eller pms - jeg krysser fingrene mine for førstnevnte Håper du sitter med en positiv test de nærmeste dagene!!! Klem fra
tregosten Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 Pms min består egentlig kun av humørsvigninger og hyperaktiv dagen før ikm. He he. Blir skrullete av dette prøve-livet her.. :-//// Kom 1stk bloddråpe på papiret, ikke mer. Håper det forblir sånn. Krysser beina sånn at det ikke kommer ut mer. ;-))
Musemor med tre søte små Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 IKM idag, masse symptomer. Hmmmm TEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tregosten Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2010 Nei å nei!! :-( Våknet i 5 tiden fordi jeg måtte tisse.. Kjente med en gang at noe var annerledes. Tok meg til puppene og de hadde minket, både på str. og fasthet. Stod opp og gikk på do, da kom blodet. :-( Kroppen kjennes helt fysisk tom ut. Alt spenn og sånn er borte. Sitter igjen med rivende menssmerter og kraftig blødning. Og et stort begynnende herpessår. :-// Når jeg la meg i går var jeg svimmel og svettet noe sinnsykt! Låg uten dyne til tross for et iskaldt soverom. Klarte ikke lese som jeg pleier, for bokstavene gikk i kryss. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre da men.. Helvette altså!!
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Forbaska skit !! Kropp & psyke er ikke til å spøke med når man skal planlegge barn... :-s Tingene du ramset opp, inkludert svettetokter, er veldig klassiske pms-tegn, men man vil jo helst håpe at d IKKE er d.... Vil anbefale deg Efamol; balanserer hormonene, gjør slimhinnen tykkere og mer "beboelig", og den minsker på pms-symptomer. Samt at hud og hår blir mye flottere.. ) (den må taes et par mnd før du virkelig merker forskjell!) Jeg er forøvrig på dag 16 idag, og fortsatt "lav" på CBmonitoren... Noe jeg tror skyldes bidronninggelé... Forbaska utålmodig.... Regner ikke med å bli gravid når syklusen blir så lang.. Tenk om vi kunne "glemme" hele babygreia, kose oss og ha d gøy, og så plutselig en dag; "hmmmm, tror ikke jeg har hatt mensen på en stund nå gitt..." --> "HURRA!! 3 mnd gravid !!" DET hadde vært tingen !! hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå