Gå til innhold

hei ang murringer

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden dere har kommet inn hit så må jeg spørre dere som faktisk er eksperter nå, når er mens murringene sterkest? for alle testene jeg har tatt har vært negativ men jeg er nå 4 dager over, kveldstrøtt, ømme pupper (slik dem ikke er før mens dem er værre!) og har mye murringer på morgenen og litt utover dagen men på kvelden så stopper det. så hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann.Når jeg skulle ha min datter testet jeg negativt flere ganger etter at jeg skulle ha hatt mens.Først en hel uke på overtid testet jeg positivt-så det er mulig å være gravid selv om man tester negativt:-)

Skrevet

ja jeg har gått å ventet på en gy time i over 2 mnd nå får å sjekke celleforandringer og den er på tirsdag så jeg stresser ikke, regner med at klart svar kommer da :)bare lurte på hvordan det er med murringer hos folk. for det kan jeg ikke huske fra sist.

Skrevet

Jeg har lest at det er ganske vanlig med murringer i de første ukene av graviditeten. Undersøkte akkurat dette, for jeg fikk plutselig litt murringer i dag (er 5 uker på onsdag), og ble litt bekymret. Det er min andre graviditet, og jeg kan ikke huske om jeg hadde murringer eller ikke første gang. Men det er altså tydeligvis et vanlig symptom på graviditet. Så lenge jeg ikke blør i tillegg, regner jeg med at alt er som det skal.

Skrevet

Fortell hvordan det gikk på kontrollen!

Skrevet

ja jeg skal fortelle om kontrollen :) blir litt artig hvis jeg er gravid og kan få det bekreftet ved en ultralyd nå. jeg er i følge mine beregninger 4+5 i dag. altså i uke 5 :) men vi får se om det stemmer eller ikke. føler at hvis jeg sier det høyt så skjer det ikke så akkurat nå tar jeg testene som sikkerhet og dem er negative.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...