morromor Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Er det noen andre som har hatt dette problemet? Full ammer min lille jente på 4 månder, (min første forresten) og kiloene bare raser av, føler jeg spiser så mye jeg kan, men det blir bare vanskeligere og vanskeligere og spise nok. Har kjøpt sånn shake på apoteket som jeg prøver å drikke etter jeg har spist, men ingenting hjelper.. Redd jeg må slutte å amme snart om ikke jeg finner noe som hjelper. Og jeg har jo så lyst til å amme lille.. På internett er det 1000 slankekurer, men ingen "feite kurer" Skulle ønske jeg fant noe som økte matlysten så jeg slipper og tvinge i meg mat. Håper noen har noen gode råd å gi meg, begynner å bli ganske desperat.... Ps; er 1.70 høy og veide ca 57 kilo før jeg ble gravid. Nå veier jeg ca 50 og det synker stadig
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har sett en del feite kurer som du kaller det:) Ekspertene råder en å spise hver 3.time, og prøve å spise ting med mye kalorier i. Men hold deg til sunne ting. Ta på et tykt lag plantemargarin når du spiser brødskiver og velg feite pålegg som italiensk salat, peanøttsmør, makrell i tomat, røkelaks eller rødbetsalat. (++) Prøv å få i deg nøtter som mellomåltider. Og spis mye frukt. Har ingen konkrete middagstips, men det er viktig å få i seg mye grønnsaker og fisk eller kjøtt. Spis gjerne mye pasta også , Og ris. Gjerne fullkorn. Du kan med fordel velge noen feite dressinger eller sauser til måltidet. Unn deg også litt mørk kokesjokolade. Er det ingenting som frister? Fortell gjerne litt om hva du spiser i løpet av en dag...
tvillingmamma<3 Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Jeg hadde nok tatt kontakt med legen din hvis jeg var deg, evt helsestasjonen du hører til Kanskje de kan hjelpe deg med gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå