Gå til innhold

Overstimulert for 2. gang på 2. forsøket... :(

Anbefalte innlegg

På mandagen var det klart for mitt andre utak og ICSI. Jeg var veldig spent, i og med at forige uttak var et mareritt. Med 30 egg første gangen, var uttaket en ubeskrivelig smerte. Men denne gangen skulle det gå så mye bedre. Trodde jeg.. det var ikke såå vondt som første gangen, men ikke langt unna. Denne gangen var det 23 egg.

Jeg kjente at magesmertene begynnte å komme på mandagen og de ble noe sterkere tirsdagen. Vi hadde fått 17 befrukta egg :) Onsdagen kom og jeg frykta at det også denne gangen ikke blei noe tilbakesetting. Men med fin blodprøve og ikke så mye væske i buken, tok vi sjangsen på å sette tilbake ett embryo. Dette blei vårt første ferskforsøk. vi fikk 5 på frys.

På tross av fine prøver onsdag, kom smertene utover kvelden. torsdag ble de værre og i natt sov jeg nesten ikke. Ringte klinikken tidlig i dag og fikk beskjed om å komme med en gang. Prøven var ikke fin.. Buken var full av væske. Det ble tappet ut 1,5liter og det merktes.

Så blei det innlegging på sykehuset denne gangen.. På Gyn avd. et bra enmannsrom med tv og bad. Men gyn skulle stenge i helga. Så da bar det opp på FØDE/BARSEL. Her skal jeg altså ligge i helga. på tomannsrom (er alene nå, så heldig om det ikke dukker opp noen). Det er ikke TV her og nettet er tregt, så nettTV er ikke aktuelt. Jeg må ut i gangen når jeg skal på do. Det er mitt eget bad, men jeg må alikevel se på alle de fornøyde nybakte foreldrene som triller på de nydlige små nurka. Jeg begynner å grine hver gang jeg kommer inn igjen på rommet.

Hvorfor skal det være så uretferdig??! Ligger her og hører på babyene som gråter. Nå håper jeg for guds skyld at det er vår tur! Etter et avbrutt ferskfosøk, 4 frys, en graviditet endt i SA i uke 7 og andre overstimulering føler jeg meg helt ferdig...

Måtte bare få det ut.. jeg ligger jo her og har ingen ting annet å gjøre enn å synes synd på meg selv og syte til dere som er de eneste som skjønne hvordan det er å være igjennom prøverørskarusellen!

Lykke til alle sammen! Og takk til dere som orket å lese det lange syteinnlegget mitt ;)

Fortsetter under...

Uff da! Høres ikke greit ut det der! Skjønner veldig godt at du synes det er vanskelig å se og høre alle lydene på avdelingen. Får bare håpe at du får din egen om noen mnd nå da! Har lest her inne at det er større sjanse for overstimulering om forsøket er vellykket. Prøv å tenke positive tanker og ta godt vare på deg selv vennen!

Trøsteklem!

PS! Kan kanskje slå i hjel litt tid med litt kabal på pc'en;-))

Stakkars deg....nei det er ikke rettferdig...og er det mulig å måtte være på barsel????

Husk at du kan fremdeles bli gravid!

God og snarlig bedring....håper du får være alene på rommet!

Klem

Takk for svar og trøstende ord og klemmer, jenter!

Og gratulerer med graviditet Skautrollet med trollunge! og bankende hjerte Nurket1! Det er jo bare supert! :)

Fikk et par til på rommet tidlig i dag morges, men hun reiste hjem i formiddag. Fikk utrolig vondt av de for det var en MA i uke tolv. og de hadde hatt 2 SA fra før forsto jeg det som. Grusomt for de å høre på barneskrika ute i gangen her kan jeg tenke meg! Følte jeg ikke kunne klage så veldig da..

Nå er jeg aliene på rommet igjen. fikk et håp om å komme hjem tidligere, men sånn blei det ikke.. Kjenner magen er temmelig spennt nå, regner med at jeg må tømmes igjen etterhvert :/ Vil bare bli frisk jeg..

Jeg får drømme om at frøet i magen min blir til en baby og at jeg kommer tilbake hit om 9 mnd av en fantastisk grunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...