Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #26 Skrevet 20. mars 2010 Hvis det er så uviktig, hvorfor svarer du på tråden da? Og svarer to ganger?? (annen anonym)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 20. mars 2010 #27 Skrevet 20. mars 2010 Hoho. Jeg hadde tenkt å svare deg at pga. hamster såver nesten hele dagen, og ikke er så lette å sosialisere altid, så er marsvin et mye bedre alternativ =) Og der så jeg jo at du hadde tenkt litt feil i skriveøyeblikket =) Hamster er et fint koselig dyr, som jeg har hatt æren av å eige to stykker av, de døde så alt for fort, sorgen ble for stor, og jeg klarte ikke skaffe meg flere. For små barn tror jeg hamstere gir for lite igjenn, i forhold til hvor mye jobb det er å holde rent og mate dem det er. Et marsvin (eller to som er det beste, for at di skal være glade og fornøyd) gir mye mere tilbake, og kan bli ganske så kosete om det får litt tid og omsorg =) Marsvin trenger mye rengjøring av bur, og mye opmerksomhet. Og en plass de kan gå løst å få strekke på bena en gang om dagen. Da får du glade venlige marsvin, som kan lære barna dine mye om hva det er å ha ansvar for kjæledyr =)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #28 Skrevet 20. mars 2010 Å lese hovedinnlegg og svare tar 1 minutt, å lese alle andres svar tar 5 miutter mer - det var vel ikke så vanskelig å forstå eller? Og SÅ viktig var det ikke for meg at jeg faktisk leste alle svar for å være sikker på at hi ikke hadde tatt feil av hamster, marsvin eller en elefant for den saks skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå