monca*84*j12 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Lager en ny tråd jeg da, om blogging. Personlig er jeg fan av og lese blogger+ skrive blogg selv.. Flere? Ta en titt innom da vel=) Handler om min vei mot å bli mamma.. wwwl.monica84lengter.blogspot.com/
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 De vil eg og lage meg:P gi meg 10min så skal eg legge ut min nye blogg:P
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 LilleTrille89.blogspot.com Dette skal bli kjekt:)
Gjest iliis Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Hei monca*84*ønsker.. Jeg ser at vi er i en ganske lik situasjon. www.bundreams.blogg.no er min blogg adresse:) Legger deg til som "venn" på bloggen jeg, om det er greit? Spennende å følge noen i en "litt" lik situasjon.. Håper det blir vår tur snart!
Gjest iliis Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er faktisk i samme situasjon som deg Yasmin*3år.med.prøving* (!) Jeg har også pcos.. Legger til deg også på bloggen min om det er greit jeg:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Berre kjekt å få venner på bloggen:) har en annen blogg og men eg har ikke sakt dette me prøvingen å PCOS til så mangen av vennene mine. så derfor laget eg ny:)
Gjest iliis Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg fant deg ikke på blogg.no jeg. (?) Men ja, jeg skjønner.. Jeg har også en anonym blogg:) Vil ikke at venner og bekjente skal vite om den:) Blir som en liten "dagbok" hehe!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Berre kjekt de:) håper på positiv test slutten av neste uke eg:P fikk falsk positiv på onsdag:P hehe el-sprøyten så tulle:)
Gjest iliis Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Åh, så spennende! Har du begynt med el- sprøyte? Ikke fått det enda jeg. Men men, har begynt på metfomin nettopp. Får håper det funker:) Vi "hopper" over denne mnd. Har godt av en liten pause. Å den pausen er grei å ta nå syns vi. Med tanke på at terminen min hadde vært 25.des om jeg hadde blitt gravid denne pp. Satser heller på at terminen blir i januar/ februar! hihi:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 ja:) tok den på mandag:) så nå vente eg berre på testing
monca*84*j12 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2010 Yasmin: har lagt deg til.. Gleder meg til å følge deg videre.. spennende og høre om disse el sprøytene. For jeg trur jeg får det i April=) Håper det=) iliis: Jeg er allerde føger av bloggen din jeg vet du=) Nå mååå det jo bli vår tur damer.. Vi er ganske like alle sammen.. sliter med å få til det man ønsker mest her i livet... trist, men sant.. Håper det ordner seg snart.. stooor klem til dere begge... Flere som blogger??? Sleng dere på <3
Gjest iliis Skrevet 20. mars 2010 #13 Skrevet 20. mars 2010 Huff, jeg er så dårlig på sånn logging altså! :s Jeg har jo blogg "konto" på bligg.no.. Mens dere har på blogspott. Kjedelig å være "alene" på blogg.no da...:s Må jo logge meg inn på google kontoen min for å få med seg oppdateringer i bloggene deres.. Kanskje jeg må lage meg blogg der dere har blogg.. Hehe.. Upraktisk!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 20. mars 2010 #14 Skrevet 20. mars 2010 ja såg de:S får sende øve de du har på bloggen å komme deg øve:P
Endeligmamma<3 Skrevet 20. mars 2010 #15 Skrevet 20. mars 2010 Heisann Blogger også, men dette er i hovedsak en interiørblogg da landligsjarm.blogspot.com...velkommen innom:) Skal gå å se på deres nå, arti med blogg!
*H* Skrevet 20. mars 2010 #16 Skrevet 20. mars 2010 looove blogs hatt min siden 2002, i ulike former. www.helenethorsen.com eller helenethorsen.blogspot.com
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mars 2010 #17 Skrevet 21. mars 2010 Oooh..endelig en lang bloggtråd!! Hehe.. snisen.blogspot.com Skriver like mye om alt annet som om prøvingen, egentlig.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. mars 2010 #18 Skrevet 21. mars 2010 Drømme stress-less: Da har eg lagt meg til å følge deg:) ser du og skal gifte deg:) når? eg å min kjære gifter oss 24.juli:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. mars 2010 #19 Skrevet 22. mars 2010 Oi! Helga etter oss det!! 17. Juli Hihi.. så morsomt!! Hvordan tenker du med prøvinga og bryllup og sånn? Jeg har faktisk slutta å stresse av hle bryllupet. Hehe. Det gjør meg faktisk ingenting å kunne drikke champagne på dagen "min", spise det jeg vil uten halsbrann, gå i skoene jeg har lyst til uten å få aua'er. For ikke å snakke om kjolen da. Hadde jo vært typisk å bestilt kjole etter mål, også bli gravid rett etterpå!! Haha! (nå var jo dette fullstendig off topic for bloggtråden da men..hehe)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 22. mars 2010 #21 Skrevet 22. mars 2010 har ei venninne som gifter seg 17.juli å ei venninne av samboeren min gifte seg på samme dag som oss:) nei eg e berre glad vis eg blir gravid:) men hadde jo vert kanon me et glass champagne på dagen min ja:P har kjøpt brudekjole men den skal syes inn så kan jo være de går uansett:P men skona blir eg skuffet om eg ikke får til å gå me di:) aldri kjøpt sko til 1600kr før:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå