Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en ny tråd jeg da, om blogging. Personlig er jeg fan av og lese blogger+ skrive blogg selv..

Flere?

Ta en titt innom da vel=) Handler om min vei mot å bli mamma..

wwwl.monica84lengter.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil eg og lage meg:P gi meg 10min så skal eg legge ut min nye blogg:P

Skrevet

LilleTrille89.blogspot.com Dette skal bli kjekt:)

Gjest iliis
Skrevet

Hei monca*84*ønsker.. Jeg ser at vi er i en ganske lik situasjon.

www.bundreams.blogg.no er min blogg adresse:)

Legger deg til som "venn" på bloggen jeg, om det er greit? Spennende å følge noen i en "litt" lik situasjon.. Håper det blir vår tur snart!:)

Gjest iliis
Skrevet

Jeg er faktisk i samme situasjon som deg Yasmin*3år.med.prøving* (!)

Jeg har også pcos.. Legger til deg også på bloggen min om det er greit jeg:)

Skrevet

Berre kjekt å få venner på bloggen:) har en annen blogg og men eg har ikke sakt dette me prøvingen å PCOS til så mangen av vennene mine. så derfor laget eg ny:)

Gjest iliis
Skrevet

Jeg fant deg ikke på blogg.no jeg. (?)

Men ja, jeg skjønner.. Jeg har også en anonym blogg:) Vil ikke at venner og bekjente skal vite om den:) Blir som en liten "dagbok" hehe!

Skrevet

Berre kjekt de:) håper på positiv test slutten av neste uke eg:P fikk falsk positiv på onsdag:P hehe el-sprøyten så tulle:)

Gjest iliis
Skrevet

Åh, så spennende! :D Har du begynt med el- sprøyte? Ikke fått det enda jeg. Men men, har begynt på metfomin nettopp. Får håper det funker:)

Vi "hopper" over denne mnd. Har godt av en liten pause. Å den pausen er grei å ta nå syns vi. Med tanke på at terminen min hadde vært 25.des om jeg hadde blitt gravid denne pp. Satser heller på at terminen blir i januar/ februar! hihi:)

Skrevet

ja:) tok den på mandag:) så nå vente eg berre på testing

Skrevet

Yasmin: har lagt deg til.. Gleder meg til å følge deg videre.. spennende og høre om disse el sprøytene. For jeg trur jeg får det i April=) Håper det=)

iliis: Jeg er allerde føger av bloggen din jeg vet du=)

Nå mååå det jo bli vår tur damer.. Vi er ganske like alle sammen.. sliter med å få til det man ønsker mest her i livet... trist, men sant.. Håper det ordner seg snart..

stooor klem til dere begge...

Flere som blogger??? Sleng dere på <3

Gjest iliis
Skrevet

Huff, jeg er så dårlig på sånn logging altså! :s Jeg har jo blogg "konto" på bligg.no.. Mens dere har på blogspott. Kjedelig å være "alene" på blogg.no da...:s

Må jo logge meg inn på google kontoen min for å få med seg oppdateringer i bloggene deres.. Kanskje jeg må lage meg blogg der dere har blogg.. Hehe.. Upraktisk!:P

Skrevet

ja såg de:S får sende øve de du har på bloggen å komme deg øve:P

Skrevet

Heisann

Blogger også, men dette er i hovedsak en interiørblogg da landligsjarm.blogspot.com...velkommen innom:)

Skal gå å se på deres nå, arti med blogg!

Skrevet

looove blogs :)

hatt min siden 2002, i ulike former.

www.helenethorsen.com eller helenethorsen.blogspot.com

Skrevet

Oooh..endelig en lang bloggtråd!! :D Hehe..

snisen.blogspot.com

Skriver like mye om alt annet som om prøvingen, egentlig. :)

Skrevet

Drømme stress-less: Da har eg lagt meg til å følge deg:) ser du og skal gifte deg:) når? eg å min kjære gifter oss 24.juli:)

Skrevet

Oi! Helga etter oss det!! 17. Juli :D Hihi.. så morsomt!!

Hvordan tenker du med prøvinga og bryllup og sånn? Jeg har faktisk slutta å stresse av hle bryllupet. Hehe. Det gjør meg faktisk ingenting å kunne drikke champagne på dagen "min", spise det jeg vil uten halsbrann, gå i skoene jeg har lyst til uten å få aua'er. :P

For ikke å snakke om kjolen da. Hadde jo vært typisk å bestilt kjole etter mål, også bli gravid rett etterpå!! Haha!

(nå var jo dette fullstendig off topic for bloggtråden da men..hehe)

Skrevet

har ei venninne som gifter seg 17.juli å ei venninne av samboeren min gifte seg på samme dag som oss:) nei eg e berre glad vis eg blir gravid:) men hadde jo vert kanon me et glass champagne på dagen min ja:P har kjøpt brudekjole men den skal syes inn så kan jo være de går uansett:P men skona blir eg skuffet om eg ikke får til å gå me di:) aldri kjøpt sko til 1600kr før:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...