Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Æsj, blir litt lei her... Svigerfamilien bor langt unna (rundt 10 timer med bil) og så har jeg endelig blitt såpass bra at jeg kan reise(fått klarsignal fra osteopat).. men når vi da sier at vi skal nesten helt bort til dem i påsken, og at det kunne vært koselig å gjerne møtes, så får vi som svar at de er så opptatt at vi får heller sees til jul/påsken 2011! Synes det er helt merkelig! Takk for at dere bryr dere om å se gutten vår da! Og jenta som kommer til sommeren, for da hadde vi tenkt å reise bortover igjen, om formen til baby og meg tillater det.. men neida! Hele tiden mas om at vi bor så langt unna, så de kan ikke reise. Og dette er selv om yngste ungen er 16-17 år! Mens vi som har liten gutt og venter baby, VI må sette oss i bilen og kjøre alle timene! Grrr! Har aldri hatt et godt forhold til dem, men kjenner at jeg blir såra og sint når vi gang på gang prøver, og bare mottar dritt fra den kanten.. Sukk.. Det var visst dagens utblåsning..
doble<3<3 Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 godt å få det ut, dessverre er noen slik.. de har sikkert glemt selv åssen det var å ha småbarn og styr.. jeg syns 10 timer i bil var fryktelig langt med en liten gutt og gravid.. de er vel besteforeldre og har oftest litt mer penger enn dere (vaffal med tanke på at dere skal snart ha ny baby), så de kan vel ta fly til dere el noe?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 sjeldent de vil komme hitover, fordi "det er for dyrt".. Skjønner at det koster med overnatting for dem(siden vi har bare 1 soverom, og det er jo alldeles fullt, huff).. Men da synes jeg ikke at de skal avslå på den måten, for å deretter hver gang d er snakk om å prates eller møtes si at "hvis DERE har tid" og slike ting.. For vi har jo prøvd ørten tusen ganger.. Og de gangene vi ikke klarer å gjøre det godt nok, så blir jeg hengt ut på min egen hjemmeside?!!! synes det er barnslig oppførsel av så voksent menneske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå