lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Kaver og styrer noe forferdelig når jeg prøver gi høyre! Hender seg jeg må gi litt av venstre først for å roe ham nok til å spise fra høyre bryst. Noen som vet hvorfor og eventuelt har noen tips??? Frustrerende!!!
Hellobaby Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jeg tenker på to ting: Enten så er utdrivningen tregere på høyre pupp, eller så kan han ha en låsning i nakken som gjør at han synes det er vondt å die på den siden. Mi vil ikke ha venstrepuppen min, og det er pga hun har låsning i nakken. Var hos manuellterapeut i dag. Anbefales! Og er gratis :-)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Knert er av og til slik, spesielt når han er trøtt. Med meg er det pga tregere utdrivningsrefleks på ene puppen, så han gidder rett og slett ikke tror jeg. Jeg løser det ved å legge han i tvillingstilling (eller hva det nå heter), dvs når han er ferdig med ene så bare forskyver jeg han til den andre - snur han ikke rundt. Klønete forklart.... men skjønte du det? :-)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2010 hmmmmm, spørs om det er utdrivingsrefleksen da ja... merker det når jeg prøver håndmelke. Har sjekket om han har full bevegelighet i nakken iallfall:O) tak for tips!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå