Romeren Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Vår 4 måneder gamle gutt og vi er på besøk til hans besteforeldre. Han har egen sprinkelseng her, men jeg har ikke fått til å få han til å sovne av seg selv i denne. Derfor har jeg nå, to kvelder på rad, nærmest ammet han i søvn... Skal kanskje ikke klage, for vi har aldri hatt problemer med å legge han på kveldene før, men nå begynner å bli redd for at dette kan bli en uvane som han vil ta med seg når vi kommer hjem igjen. Vi er her bare på en (lang)weekend-tur. Hva er deres erfaringer, hvis dere har noen? Klarer en så liten fyr og skille mellom "borte" og "hjemme"?
Rødhette <309+<312 Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Sånn var min gutt også når han var mindre, vi er ofte på besøk til svigerfamilien min som bor ett stykke fra der vi bor, og da tar vi lang helg. Han sovnet aldri av seg selv når vi ikke var hjemme, jeg måtte bysse han i søvn, tok ikke lang tid, så sovnet han som en stein. Når vi kom hjem igjen merket jeg at han også ville bli bysset i søvn, men jeg bysset han ikke, det tok litt lengre tid før han sovnet, men det gikk bra etter noen ganger borte og vekke turen skilte han godt mellom hjemme og borte, og nå når han er 8mnd sovner han av seg selv uansett hvor han er (det gjorde han fra 6mnd)
Lillemor&Gutta Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Min klarer ikke det. Nettopp vært på helgetur selv å det tok sin tid før rutinene var på plass i gjen. For mye byssing og bilsoving gjorde at alt ble bare kræsj etter vi kom hjem. Merker det samme skjer hvis det er en helg med alt for mye stress å styr og det blir kluss på rutinene. Men jeg har jo og en skikkelig hjemmekjært vanedyr da .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå