Gå til innhold

Ferdig med oppfølging, ut i verden "på egenhånd"...

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Så var vi ferdig med ultralyd nr 5 og den siste i forbindelse med oppfølgingen på Ullevål. Så hjertet banke, men ikke så mye bevegelse som sist, men det kan vel variere som jeg skjønte på legen, er 11+2 idag. Legen sa de nå så på dette som et "normalt" svangerskap og at jeg måtte prøve å leve som normalt - ok, skal prøve!

Søkte om fødeplass hos fastlegen onsdag så da får jeg vel tid til ordinær ultralyd snart. Tilbake i full jobb rett etter påsken, da får jeg litt andre ting å tenke på hvertfall. Får bare håpe babyen utvikler seg til et friskt barn, tror både jeg og samboeren tenker på at det kan feile det noe. Får bare slappe av og ta tiden til hjelp så godt vi kan.

Når sluttet dere med folat forresten, er dette unødvendig etter 1. trimester?

Fortsetter under...

ååå så deilig å høyre at det går bra. Kose deg masse med graviditeten.

Eg tok min siste folat-tablett på onsdag, 12+0. Ein skikkelig milepæl å ha kome så langt ettersom eg har gått på det i to år :-D

Masse lykke til vidare og kanskje vi sjåast utover på 2. tri og 3. tri det er jo berre ei vekes tid mellom terminane våre!

Ja, det var det jeg sa til fastlegen min også, har vært "storforbruker" av folat i over halvannet år, er vel ikke skadelig allikevel! :o)

Lettelse at alt var fint igår ja, blir formen litt bedre nå så skal jeg bare slappe av og nyte de neste ukene. Vi følger hverandre videre ja, bare å nå 2. trimester er jo en stor milepæl for oss! For vi vet ordet av det krysses våre veier på føden på Ullevål - det hadde vært noe! :o) Lykke til videre, vi høres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...