Gå til innhold

Nr får man mage, symtomer osv? nr 3 og jeg vet enda ikke termin. skal på UL for å fastslå

apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver

Anbefalte innlegg

noen som husker? har hodepine, fått litt mage(buksene er ubehagelige over magen, jeg er vanligvis helt slank) usannsynlig trøtt men føler meg ikke gravid. tatt test som var positiv og legen sin var positiv. har jo ikke hatt mensen siden siste fødsel og dette er et resultat av kondom sprekk og angrepille. veldig glade men så fælt å ikke vite hvor langt på vei. må i alle fall være over 9 uker pga ikke sex i mellom tiden. husker ikke tidspunkt dor angrepillen heller...

Noen som har noen tanker??

Har litt stikkinger og sånn i magen. men husker ikke noe fra tidligere svangerkap.

Kan noen hjelpe? 1 uke til UL... uutholdelig!!!

Fortsetter under...

Det er vel helt individuelt hvordan symptomer man har og når de kommer.

I uke 4 i 2008 ble jeg tett i nesa, men jeg skjønte jo ikke at det var fordi jeg var gravid, trodde det var en sommerforkjølelse.

Fra uke 5 ble jeg veldig øm i puppene, som bare ble verre og verre de neste ukene. Jeg klarte ikke å gå uten BH på dag eller natt, og det var vondt bare jeg kom borti dem.

Så ble jeg uggen/kvalm fra uke 7 til uke 13. Jeg ble også "bilsyk/kvalm" når jeg satt på med andre i bil. Jeg spiste regelmessig for å holde uggenheta borte.

Fra uke 8 ble jeg syyykt kveldstrøtt og jeg våkna ofte om nettene for å tisse.. dette kunne være 5 ganger om natten fram til uke 15.

Fra uke 12 fikk jeg skikkelig hodepine til tider, skikkelig skallebank!

Jeg var i uke 15 da jeg følte jeg feit, og ikke gravid, og kledde meg i løse gensere for å skjule hvor feit jeg var :) Det var vel da jeg begynte å få litt mage? Uka etter kjøpte jeg min første gravid bukse.

Denne gangen har jeg lissom ingen symptomer. Jeg er 10+5 i dag. Ikke er jeg kvalm eller uggen, ikke fins puppene ømme, hadde en uke hvor jeg var veldig kveldstrøtt, nå er jeg bare kveldstrøtt, men det er kanskje ikke så rart siden jeg er oppe med lillegutt hver morgen kl 6.

Men allerede føler jeg meg feit da :)

Du har ikke kjent noe bevegelser inni der da? Sist kjente jeg noe fra uke 13 husker jeg, men den klassiske boblefølelsen/fiskehalen i uke 16.

Skjønner godt at denne uka blir laaaaaang for deg!!!!!!!

Det blir spennende å høre hvor langt du er på vei :)

Lykke til!!!

huff... jeg føler med deg.

Alle opplever tydeligvis disse symptomene forskjellig.

Jeg har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt (de kalller meg heldig), kun ømme bryster til tider (kommer og går). Er 5 mnd på vei nå og har ikke fått noen gravidmage ennå... Nesten "paddeflat" :(

Kjenner masse liv hver dag og har gjort det siden jeg var vel 16 uker (det er det eneste som holder meg oppe). Hvis jeg ikke hadde hatt det, ville jeg nok trodd naturen spilte meg ett puss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...