aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 har dere hatt 2 streker eller et lite kryss? bare lurer, for jeg er nå 3 dager over, svømmer i symptomer og vil vite når folk testet positive.
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg hadde IKM 18.mars. Tester positivt 16. og 18. Hadde masse symptomer, og kjente at jeg var gravid i alle fall en uke før IKM (har nettopp vært gjennom det- MA i januar). Dessverre begynte jeg å blø i dag, og nå i kveld er det kommet masse klumper, så jeg må nok bare innse at dette ikke gikk likevel. Lykke til til deg. Hadde nok testet nå hadde jeg vært deg.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 jeg testet i dag tidlig men der var det null og niks. utrolig kjipt å høre om din situasjon da. jeg ønsker det ikke på noen og syntes det er fælt å høre om at det skjer. jeg tenkte å teste i morgen tidlig også og i morgen er det femte dag over IKM: sist gang jeg var over tiden var det dag 5 jeg begynte å blø. men aldri før har puppene vært så ømme, jeg har vært så trøtt og hatt ellers så mange symptomer som nå. så hvis dette er pms, vell da.... til H#¤%&/E med hele PMS'en selv om det passer utrolig dårlig med en graviditet nå hadde den vært mer velkommen enn noe annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå