Gå til innhold

Er det ikke typisk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvordan syklusen min er nå etter MA, så da mannen spurte pent om å gå ut med jobben og ta noen øl sa jeg selvsagt ja, ikke noe problem. Er så sjeldent han er ut.

Og så klart, når jeg kom hjem, var EL-testen positiv.....

Jeg er veldig sliten etter denne uken og kommer til å sove når han kommer hjem.

Er ikke det typisk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har alltid el når min er på kvelds vakt:S de e surt.

Skrevet

vell du kan jo be han vekke deg for litt sen action :D selv om el testen er positiv nå så kan du ha det skøy litt etter på og håpe på bra resultat :D

Skrevet

Tror ikke det.

XXXXX for at det går likevel.

Det er jo først nå EL-testen er negativ igjen at egget er sluppet og da kan det befruktes de neste 24 timer. Kanskje litt formiddagskos i morgen..

Skrevet

Huff, ja er d ikke typisk!!! Krysse fingre for at kos i morgen formiddag gjør susen. Morgen celler skal jo være de beste har jeg hørt. Tror d var d som gjorde meg gravid. Masse lykke til. Du er ofte i tankene mine. Stooor klem.

Skrevet

Takk, katta.

Savner deg og maddamor, og skal gjøre det jeg kan for å komme tilbake til dere. Våren har jo også akkurat kommet, og om våren skal mag visstnok være ekstra fruktbar.

Hvordan år det med deg, hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Hei igjen! Håper du har fått inn noen aksjer nå hehe. Vi savner deg og vettu. Ja våren er man extra fruktbar pga lyset. Er sikker på at nå kommer du etter. Maddemor er nesten 16 uker nå og ul viste en flott baby her om dagen etter at legen ikke fant hj.lyd på kontroll.

Jeg er over 22 uker nå og venter jo som du ser en gutt. Han er meeeget aktiv inni der hihi. Har blakka meg fullstendig på å kjøpe alt mellom himmel og jord med moderne og flott babyutstyr hehe. Sånn er d å få attpåklatt!!

Krysser fingre for at cellene finner veien til egget denne gangen og at om 9 mnd så sitter du m vidunderet i armene. Stooor klem

Skrevet

Kjør på idag istedet ;) Her var samboer'n bortreist når EL testen slo ut positivt, men det klaffet likevel. Kanksje jeg endelig tenkte at det ikke funker denne gangen og slappet litt mer av. Hehe.. Vi hadde hvertfall prøvd en god stund før og hatt heftig sex rundt el-perioden hver gang. Den mnd det klaffet tror jeg vi hadde sex 3 ganger og det var ikke på selve el-dagen.

Skrevet

EL-testen er fremdeles positiv, mannen hjemme igjen og dagens "treningsøket" er gjennomført.

Dette går bra.

Så nå er det bare to små, men lange uker før det er på'en igjen ;-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...