Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 jeg tenker da på: - prednisol - klexane - cyclogest (evt Crinone) Ser og hører litt forskjellig...
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 hei=) jeg gikk på progynova, crinone og albyl-e til og med uke 12, skulle egentlig kutte etter tidlig ul ved 7 uker, men jeg snakka med dem og etter en sa i aug i fjor så kunne jeg fortsette...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Jeg gikk på Crinone og Albyl-E til uke 10.
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Her var det Cyclogest til fullgåtte ni veker.
poppys Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 jeg skkal ta cyclogest til og med uke 9-albyl e til uke 12.Er nå 10 uker på veg og har ikke turt å slutte med cyclogest.Sist hadde jeg en sa et par dager etter at jeg sluttet,så tror det er litt psykisk-men har ikke snakket med legen om det.Har enda til to uker til,men jeg bør vel stoppe..?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 hei hei:)) jeg skulle egntlig slutte på klexane på torsadg 7+0 men ringte klinikken igår og hun sa jeg kunne gå på de tiover helgen til jeg hadde vært på andre ul på mandag... det gjorde ingenting...men ser alle går mye lengre.... kanksje jeg bare kan bruke opp de jeg har da siden det ikke hadde noe å si om jeg gikk litt lengre?? hva er sjansen for at jeg mister den lille om jeg sluttr på klexane nå som hjerte har begynt å slå??? hjelp....tror jeg har fram til nesten 8+0..klexane altså... du da nurket hvr lenge skal du bruke diverse medisiner? hvordan går det forresten med deg?? måtte bare ta litt puste pause herfra og ikke være så lenge av gangen nå som jeg hadde roet meg noen hakk,,,, gleder meg veldig til nok en ul på mandag...
Astra71 - tvillingmor Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Jeg gikk på Progesteron fram til ei ukes tid etter test-dagen, tror jeg det var. Hadde en gradvis nedtrapping i denne perioden. Haugesund sykehus bruker kun progestanstøtte lenger ved fryseforsøk. I følge dem produserer kroppen nok progestan selv ved ferskforsøk, slik at det ikke har noe for seg med ekstra støtte. Klexane skulle jeg egentlig gå på hele første trimester. Det var planen. Men så, da jeg fikk en styrtblødning rundt 8. uke, fant legen ut at jeg skulle slutte på Klexane. De kunne nemlig ikke utelukke at det var denne medisinen som var årsaken til blødningene (jeg hadde jo en ganske stor blodansamling inne i livmoren, viste det seg).
skinflash2 Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Jeg fikk beskjed om å bare bruke opp en forpakning av Crinone jeg! Så min siste ble altså 2 dager etter positiv blodprøve. Er det uvanlig å slutte så tidlig?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2010 Tror det har noe med historien din å gjøre...for noen av oss er det viktig å roe nervene minst like mye som behov for mer støtte... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå