blå og rosa+lillebror Skrevet 4. april 2010 #26 Skrevet 4. april 2010 ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( -mrs. hs -Lillemy75 -Andreita inn i 4pp -verpesyk81 (inn i 3. pp) -Steffen sin mamma
Night 78 - keiser og prins Skrevet 4. april 2010 #27 Skrevet 4. april 2010 ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( -mrs. hs -Lillemy75 -Andreita inn i 4pp -verpesyk81 (inn i 3. pp) -Steffen sin mamma -night 78 - 8. pp
mamma til twins Skrevet 4. april 2010 #28 Skrevet 4. april 2010 ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( -mrs. hs -Lillemy75 -Andreita inn i 4pp -verpesyk81 (inn i 3. pp) -Steffen sin mamma -night 78 - 8. pp -lubine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå