☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ***************************************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - - - - -
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. - - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - - - - -
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥� �� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - - - - -
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥� �� �� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - - - - -
Lillemy36 Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥� �� �� �� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - - - - -
mrs. hs Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥� �� �� �� �� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - -
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ***************************************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - -
mamma til twins Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - -
andreita med 2 prinsesser Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 IKM uke 13¸.•°´¯)♥ 16:31 19.03.2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - -andreita,3pp - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - - - - -
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥GRAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ***************************************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - -
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2010 Prøver igjen ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - - - - - ************************************** ♥GRAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ***************************************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - -
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 Prøver igjen ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ - - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - -
blå og rosa+lillebror Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* -Steffen sin mamma - - - - ************************************** ♥� ��♥GRAVID♥♥♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - - - - - - -
blå og rosa+lillebror Skrevet 27. mars 2010 #15 Skrevet 27. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - -
Lillemy36 Skrevet 27. mars 2010 #16 Skrevet 27. mars 2010 Hei. dere må kopiere det siste innlegget, ikke det første for da "detter alle på lista ut" skal fixe det.
Lillemy36 Skrevet 27. mars 2010 #17 Skrevet 27. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - -
AnnaA+T Skrevet 27. mars 2010 #18 Skrevet 27. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - -
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 31. mars 2010 #19 Skrevet 31. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - - - -
AnnaA+T Skrevet 31. mars 2010 #20 Skrevet 31. mars 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 13¸.•°´¯)♥ NYTT 09:18 31.03.2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - - - -
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #21 Skrevet 31. mars 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( - - - - - - - - -
mrs. hs Skrevet 1. april 2010 #22 Skrevet 1. april 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( -mrs. hs - - -
Lillemy36 Skrevet 2. april 2010 #23 Skrevet 2. april 2010 ***************** ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( -mrs. hs -Lillemy75 - -
andreita med 2 prinsesser Skrevet 2. april 2010 #24 Skrevet 2. april 2010 ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( -mrs. hs -Lillemy75 -Andreita inn i 4pp
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 3. april 2010 #25 Skrevet 3. april 2010 ♥Mandag 29/3: ***************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Tirsdag 30/3: ****************** -Mini-lilly*babyPåVeiEller?* tror de e ca i dag. -mamman til anna#håper på spire# - - - ****************** ♥Onsdag 31/3: ****************** -Lillemy75 - - - - ****************** ♥Torsdag 1/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - verpesyk81 - - - ****************** ♥Fredag 2/4: ****************** -andreita,3pp - - - - ****************** ♥Lørdag 3/4: ****************** - Lubine - 1 jente og 2 i hjerte<3 - - - ******************* ♥Søndag 4/4: ******************* - *MaCa*/ 1 pp/ -Steffen sin mamma - - - ************************************** ♥G RAVID♥ - Gratulerer!!! ************************************** -1 jente og 2 i hjerte<3 - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -mamman til anna#håper på spire# - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp - inn i pp 25 :( -mrs. hs -Lillemy75 -Andreita inn i 4pp -verpesyk81 (inn i 3. pp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå