♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Begynne med velling eller grøt til 4 mnd baby ? Lillegull er stortsett fornøyd med mm men er litt mye våken om natta, ca hver 2 time og lurer derfor på om vi må begynne med litt mere mat på kvelden. Skal jeg begynne og gi han grøt eller bare prøve med velling ? Eller skal jeg bare begynne med å gi han mme, han er jo bare vant med å få mm. Hvordan introduserer du velling eller mme, bare og starte med full flaske eller må det tas gradvis som grøt ??? Takknemlig for synspunkter og erfaringer damer..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jeg begynte med velling til sønnen min. Syns det er greit å starte litt forsiktig. Blandet 1 ss maisgrøt i kveldsflaska på 170ml MME. Det hjalp litt på nattesøvnen. Etter noen dager fikk han to flasker med velling pr. dag. Og etter to uker begynte jeg å lage suppegrøt. Lagde den gradvis fastere og fastere. Nå er han 4 måneder og spiser grøt to ganger for dagen (lunsj og kvelds), lager av 50ml vann eller MME. Nå sover han 8-9 timer før han vil ha mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå