Gå til innhold

Oppdatering fra meg: Ordinær UL i dag :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Det var veldig kjekt å se babyen, vi fikk mange fine bilder og hun klarte å se kjønnet med 100% sikkerhet :) Vi får en liten gutt! :) Alt så bra ut og terminen ble satt noen dager tilbake, til 19.aug, jeg er glad for at det gikk den veien, blir en veldig fin tid å få på :) Vi var der inne lenge og fikk sett på når han bevegde seg, så ut som han lå å trommet med hendene, så kanskje han blir trommeslager som faren? :)

Nei, det var så koselig og det var så fint å få vite kjønnet helt sikkert :) Dere som går å venter på ord UL, bare gled dere! :)

Fortsetter under...

bra vi har forskjellig smak ellers hadde vel alle dagens barn gått rundt å hett mattias og malin og de navnene jeg syns ALLE har...

blir ihvertfall ikke noen av de på oss heller...syns det er vanskelig med det navne greiene jeg...de jeg liker finner sambo masse rare ord spill til...jacob ble gap opp for eksempel hehehe:)

blir vel bare hetende "du":)

laangt fram i tid for oss da...men holder en knapp på peter av de to du sa der;)

Annonse

Takk jenter :) Ja, det er så koselig og veldig kjekt å vite kjønnet :) Skal bli kjekt å kjøpe masse blått ja :) Begynner i morgen :)

Collarol: Jo, det var IVF, men selv om det er det så blir terminen satt ut fra hvordan utvilkingen er så langt. Hun sa før jeg fikk ny termin at det ble ikke mange dagene endret, men at den alltid kan bli noe endret.

Tøysekroppen: Ja, navn er vanskelig, mange gode å velge i, men må sikkert se gutten før navnet blir fastsatt :)

Gratulerer så mye med den lille gutten, Elisabeth!

Jeg satser forresten på at minst ei av mine tvillinger også blir trommeslager, så da blir det minst to trommiser her inne(!) (min mann spiller nemlig også). Så får heller den andre ta etter meg og få seg en liten fiolin etter hvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...