Lotta2010x2012 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Ringte akkurat teknikmagasine på nordby, og der fikk jeg beskjed om at den ble ikke solgt lengre fordi den ikke er godkjent.. Kan jo hende den er godkjent i norge, men rart den ikke er det i sverige også.. Tenkte ihvertfall jeg skulle si ifra. Da blir det nok en annen type på meg:)
SolRikke Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Hei Hva mente Teknikmagasinet med ikke godkjent? Var det påvist skadelige påvirkninger til fosteret eller lignende? Sa de noe om det? Håper på svar
Lotta2010x2012 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 Nei de sa ingenting mer, bare at de ikke solgte den og at den egentlig ikke skulle ligge ute på siden deres fordi den ikke var godkjent. Vet ikke om det gjelder bare i sverige eller i norge også, og jeg vet heller ikke hvorfor den ikke er godkjent. Men jeg ville ihvertfall sjekket det opp hvis jeg hadde en slik:)
Frk Marge Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Den var til salgs hos Mekkemagasinet i dag så jeg... Ikke nettbutikk, men en vanlig butikk som har slike teknisk duppedingser i alle varianter som mobiler, webcamera osv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå