Gå til innhold

Tacogryte fra Toro, er det noen som har prøvd den ? (posegryte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... Ble ikke noen favoritt her i huset, nei, selv om vi er glade i taco og nachos og den type ting.

Skrevet

Litt for.. ehh, hva skal jeg si?

Ingen suksess i alle fall... Æsj!

Skrevet

Huff, da. Nå har jeg kjøpt den, så må jo nesten smake. Hadde et håp om at det skulle være helt knall....hoho

Skrevet

ja, har prøvd den. Smaker veldig tamt. Lite krydret. Også blir det liksom feil med ris oppi. Passer ikke så godt syns jeg.

Men alle har jo forskjellig smak ;-)

Skrevet

Ungene syntes den var kjempe go....men de har aldri spurt om vi skulle ha den igjen:)

Skrevet

Kommer aldrig til og lage den igjen.

Skrevet

Jeg synes den faktisk er ganske go jeg da...

Lager pasta ved siden av å har salat.

Skrevet

Vi prøvde den sist helg, hørt her inne at den ikke var noe god, men kan ikke si meg enig jeg vartfall;) Syntes den var god... vi hadde salat,rømme,tortilla chips og ost ved siden av!

Skrevet

her i huset liker vi den veldig godt =) Spiser den sammen med salat, ost, nachos/knust taco skjell og rømme =) Tilogmed ungene liker den... Så jeg har kjøpt inn som vi skal ha med på påskeferie =))

Skrevet

Har egenkomponert en tacogryte, den er ganske god:

400g kjøttdeig

1 boks kidneybønner (chilibønner kan også brukes hvis du vil ha den sterkere)

1 pose tacokrydder

Ett glass tacosaus

En boks mais

En boks hakkede tomater

steker kjøttdeigen og har alt det andre oppi:) går fantastisk fort, og bruker å ha ris ved siden av. Bruker å kjøpe de der tacokittene til 10 kroner som har krydder og saus oppi, så knuser jeg skjellene litt og har dem i stekeovnen på grill til de blir sprø:)

Skrevet

den var helt grei. Blir god når vi ruller tortillalefser med det inni, legger i en ildfast form, tar på ost og gratinerer det:)

Skrevet

kjøpt KUN 1 gang og blir med det:)

Skrevet

Nå har vi spist gryta. Den var passe grei. Litt for mye salt i, men helt grei. Ikke sånn jeg absolutt kommer til å kjøpe igjen, men...

Skrevet

Laget det serveringsforslaget som stod bak; puttet den ferdige gryta i tacotubs, stødde over ost og steke i ovnen ca 10 min. Rømme, tacosaus og andre tacogrønnsaker til. Liten varisjon på den vanlige tacoen, i alle fall...

Skrevet

Jeg synes ikke den var noe særlig. Det var noe med krydderblandingen som skuffet meg, noe spisskummen el. l. Smakte mer indisk enn meksikansk i hvert fall. Men ungene likte det, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...