lille je Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jepp... Ble ikke noen favoritt her i huset, nei, selv om vi er glade i taco og nachos og den type ting.
Voilà Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Litt for.. ehh, hva skal jeg si? Ingen suksess i alle fall... Æsj!
Simply Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2010 Huff, da. Nå har jeg kjøpt den, så må jo nesten smake. Hadde et håp om at det skulle være helt knall....hoho
fru-påsan Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 ja, har prøvd den. Smaker veldig tamt. Lite krydret. Også blir det liksom feil med ris oppi. Passer ikke så godt syns jeg. Men alle har jo forskjellig smak ;-)
Marbella Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Ungene syntes den var kjempe go....men de har aldri spurt om vi skulle ha den igjen:)
Bolla21=) Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes den faktisk er ganske go jeg da... Lager pasta ved siden av å har salat.
MammanTilEmma❤ Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Vi prøvde den sist helg, hørt her inne at den ikke var noe god, men kan ikke si meg enig jeg vartfall;) Syntes den var god... vi hadde salat,rømme,tortilla chips og ost ved siden av!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 her i huset liker vi den veldig godt =) Spiser den sammen med salat, ost, nachos/knust taco skjell og rømme =) Tilogmed ungene liker den... Så jeg har kjøpt inn som vi skal ha med på påskeferie =))
Linda-Kristin=) Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Har egenkomponert en tacogryte, den er ganske god: 400g kjøttdeig 1 boks kidneybønner (chilibønner kan også brukes hvis du vil ha den sterkere) 1 pose tacokrydder Ett glass tacosaus En boks mais En boks hakkede tomater steker kjøttdeigen og har alt det andre oppi:) går fantastisk fort, og bruker å ha ris ved siden av. Bruker å kjøpe de der tacokittene til 10 kroner som har krydder og saus oppi, så knuser jeg skjellene litt og har dem i stekeovnen på grill til de blir sprø
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 den var helt grei. Blir god når vi ruller tortillalefser med det inni, legger i en ildfast form, tar på ost og gratinerer det:)
Simply Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2010 Nå har vi spist gryta. Den var passe grei. Litt for mye salt i, men helt grei. Ikke sånn jeg absolutt kommer til å kjøpe igjen, men...
Tjohoppsannhei Skrevet 19. mars 2010 #15 Skrevet 19. mars 2010 Laget det serveringsforslaget som stod bak; puttet den ferdige gryta i tacotubs, stødde over ost og steke i ovnen ca 10 min. Rømme, tacosaus og andre tacogrønnsaker til. Liten varisjon på den vanlige tacoen, i alle fall...
Bebés'ilvousplâit Skrevet 19. mars 2010 #16 Skrevet 19. mars 2010 Jeg synes ikke den var noe særlig. Det var noe med krydderblandingen som skuffet meg, noe spisskummen el. l. Smakte mer indisk enn meksikansk i hvert fall. Men ungene likte det, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå