Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mens i morgen, men håper jo såklart den ikke kommer. Jeg håper og håper jeg skal være gravid, men føler virkeli ikke at det er noen sjangse i det hele tatt. Jeg leter etter tegn, temper, leser på nettet osv, men føler ikke at jeg har noen som helst slags tegn. Jeg har tegn på at mensen snart kommer, det eneste som er anneledes er tappen. Den er høy, lukket og hard. Vanligvis så er den litt mer åpen dagen før mensen, men det er jo forskjellig hele tiden så kan jo ikke stole på tappen heller.

Jeg holder på å bli gal, vi ønsker jo så veldig å bli gravid nå. Er så lei av negative tester hele tiden, det tapper meg for energi og håp.

Gruer meg sånn til å få mensen, for jeg vet hvor utrolig skuffer jeg blir selv om jeg vet den kommer snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Føler med deg! Men du er jo heldig som har en gutt fra før ;) selv om det kanskje ikke er trøst.....

Holder selv på å bli gal! Er i 3 pp og har ingen barn fra før. Vet at det kan ta mange mnd å bli gravid, men jeg har ingen tålmodighet! Trodde det var bare å hoppe i høyet når en hadde EL, men nei...... Har dete prøvd lenge da? Masse masse lykke til med testen i morgen! Håper den blir positiv!!!!

Jeg skal teste søndag. Glergruer meg...... Har ikke så mange sympt, enn at det kjennes som mensen kommer.

Holder gjerne kontakten siden vi nesten er i samme båt ;)

Skrevet

har ikke helt tellingen på hvor lenge vi har prøvd nå, men det er lenge.

er super trøtt hele tiden. sovner av og drømmer veldig rare drømmer som føles veldig virkelige. litt ekkelt nesten.

håper virkelig du får positiv test søndag:D hold meg oppdatert:)

ja hadde vært koselig å holde kontakten med noen i ca samme båt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...