Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 I går var jeg og fikk akkupunktur i forsøk på å bli gravid. Denne gangen ble jeg anbefalt å kjøpe "baby-klister" / Fructus Femina - noe jeg har gjort. Grunnen til det er at jeg tidligere har mistet, og er veldig redd for å gjøre det igjen neste gang jeg blir gravid. Er det noen med positive erfaringer med "baby-klister"? Synes det er veldig spennende å prøve noe nytt!
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 "Baby-klister" er et flytende middel man skal ta sammen med vann. Det blir brukt for å styrke livmoren, slik at egget lettere fester seg. Middelet blir brukt når man får IVF-behandling og har abortert tidligere. Jeg fikk det nå fordi jeg har mistet tidligere, og er veldig redd for at det skal skje igjen. Så om dette "baby-klisteret" kan hjelpe meg, prøver jeg det mer enn gjerne;-)
Lillemy36 Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Det har jeg heller ikke hørt om før. Er det noe som legen skriver ut eller naturmedisin??
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 Jeg fikk en "resept" av homeopaten min, og dro til apoteket og kjøpte det. Middelet heter egentlig Fructus Femina. Da jeg kom hjem i går googlet jeg det, og fant masse om det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå