Kanskje snart <3 86 Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Er det noen flere som har opplevd dette?
Carina har to små gull Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Nei har nok ikke det, men jeg tenkte nok at du er gravid og må teste med gr.test igjen om noen dager Når har du eller hatt ikm?
Kanskje snart <3 86 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2010 Takk for svar Hadde IKM 17/3. Er bare to dager over, men denne ventetiden føles som en evighet! Det som er rart er at jeg hadde alle symptomene på at TR skulle komme rundt IKM, men nå er de vekke... Bare litt ømme og tunge bryst og småkvalm innimellom. Blir jo testoman av dette
Carina har to små gull Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Da jeg ble gravid i oktober fikk jeg negativ test på ikm dagen. Trodde tanta kom og testet ikke igjen før etter 5 dager. Da ble testen positiv. Så vent noen dager før du tester på nytt Lykke til!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 Har lest litt rundt om at det ikke er så uvanlig å teste positivt på graviditetstest før etter IKM, så satser på å teste igjen om noen dager jeg da:)) Noen som har opplevd positive EL tester rundt IKM??
Kanskje snart <3 86 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2010 Da kom TR, skuffet Skjønner ikke helt den klare positve EL-testen 2 dager før TR, men får ta tiden til hjelp og håpe på at spiren sitter snart.. Så nå går vi inn i 5 pp
Nufsa Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Heisann:-) Jeg opplevde akkurat det samme for litt over to uker siden. Jeg fikk positiv EL test ett par dager etter IKM, men negativ G-test. Tenkte at kroppen hadde tullet og ikke fått til EL to uker før det igjen. Vi gjorde ett nytt forsøk på å lage baby og dro deretter på ferie i to uker. Jeg skulle nå ha hatt mensen for 4 dager siden i forhold til den "siste EL", men den har ikke kommet. Fortsatt negativ G-test. Kanskje jetlag som utsetter mensen.... Hrmfff, er så lei av sånn tullekropp, snart to måneder siden jeg hadde mensen. Lever jo fortsatt litt i håpet, men sannsynligheten er liten for at det er noen baby der. Har ikke testet med EL-tester igjen for de har jeg gått tom for. Kanskje like greit egentlig. Du får ha masse lykke til med pp 5 :-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2010 Takk for svar ) Ja er ganske slitsomt å gå rundt å ikke vite... Så tenkte og prøve å ikke henge meg altfor mye opp i el-tester og sykluser fremover. Kanskje det at vi tenker og ønsker for mye gjør at syklusen/el blir ustabil til tider, Ønsker deg masse lykke til du også, og gi en lyd hvis det skulle vise seg at spiren sitter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå