¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 At når babyen sover så ser det ut som om den får "kramper" på en måte?? at bein og/eller armer får skikkelig rykkninger?? er så ekkelt. min datter er 13dager gammel og har hatt det en 5-6 ganger!! Lurer bare på om det er meg som opplever dette... :S
NostraStoria Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Alle babyer har vel litt ukontrollerte bevegelser trodde jeg?
skyttel71 Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Dette hadde minsten her i huset også de første leveukene. Ble også litt stressa husker jeg. Men det gikk over etter noen uker. Var også stressa over skjelinga hans, den gikk også over
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2010 tusen takk for svar:) Har pratet med barsel,helsesøster og vært på legevakta og di sier di tror det ikke er noe galt,men siden di ikke har sett det var det vanskelig og si no sikkert!! er kunnmnes ho sover og når jeg tar på ho blir det på en måte værre akkurat som om jeg forstyrrer det!! Håper det gir seg snart,kjenner jeg blir ordentlig kvalm når det skjer for blir så nervøs. første mann var ikke sånn!! off. men da satser jeg på at det ikke er farlig siden andre har opplevd det og di sier det nok ikke er farlig!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Helt vanlig, de kalle det "fallskjermrefleksen". Finnes også andre ord. Det er en beskyttelsesrefleks, hvor de plutselig skvetter til og riste og rykker på hele kroppen. Det går over med tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå