kkbf Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Er så lei av å være kvalm å spy. Jeg må bare prøve noe. Andre som har prøvd akupunktur? Kan vel ikkje være farlig? Er det vondt? Jeg gruer meg er redd jeg skal spy mens jeg er der...
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Hei! Kjenner meg godt igjen der =) Er også lei av å spy. Jeg har ikke prøvd akupunktur før, men jeg så på "Legene" på tv5 i går og da tok de opp dette med akupunktur og akupressur mot svangerskapskvalme. Etter som jeg skjønte hadde dette virkning på mange, men ikke alle. Det de også sa var at akupressur var noe man kunne prøve selv, og det var ikke farlig. Man kan også få kjøpt akupressurbånd på apotek eller helsekost hvis ikke jeg tar helt feil. Akupunktur derimot, måtte man gjøre hos en profesjonell fordi det kunne resultere i SA hvis man traff feil punkter. Det er nok ikke farlig så lenge vedkommende som utfører akupunkturen er profesjonell. Du kan lese mer om akupressur her: http://www.alternativ.no/behandlingsmetoder/akupressur.html eller rett og slett bare google det. Håper dette hjalp litt og hvis du velger å prøve en av delene hadde det vært supert med tilbakemld. Har veldig lyst å prøve det selv =)
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 hei, tanta mi er akkupungtør. og ho har gitt meg beskjed om å stikke et lite hull på en av de tykke blod årene som er under tunga. får du ut litt blod vil kvalmen gi seg! det har gjort under for meg ihvertfall så er verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå