Gå til innhold

Novemberbaby?

Drømmen om 2 små oppfylt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin ca.19 november, dette er vår første:) Eg er ei av dei "heldige" som ikkje merkar noko til særleg til graviditeten, er 5+4 idag, men for min del er dette noko som skapar litt bekymring. Det er lett å innbille seg at dette er et dårlig tegn...!

Eg har eit lite spm, om nokon hadde gidda å svare: korleis er det med ømhet i brystene, er dette like ømt heile tida (kvar dag) eller varierer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 18 november :) Etter å ha vært forsøkskaniner i 15 mnd, så er dette fantastisk!! Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra !! Men har lite symptomer.. kjenner kun på ømme bryst...

Har ett barn på 3 1/2 år :)

Skrevet

Har termin 12.november:) og er veldig spent på tiden fremover:)

Skrevet

Trine 87.

Jeg har ennå ikke fått ømme bryst slik jeg hadde i mitt første svangerskap, men hadde antydning i går, men det er helt borte nå. Derimot.. så løper jeg på toalettet ganske ofte.

Tror nok at dette varierer fra person til person og tydeligvis gang til gang :)

Skrevet

Melder meg inn her jeg også :-)

Foreløpig termin 26. november. Har en fra før som nå er 2 1/2 (også november-barn...)

Flyr på do og tisser konstant, og brystene er ømme, hvor mye varierer veldig...

(Dette opplevde jeg ikke forrige gang...)

Skrevet

Kult,jeg har også termin den 20.11.10..

Jeg er i veldig dårlig form nå om dagen,vondt i hode og er kvalm hele tiden.Vonde og tunge bryster og får ikke sove.Men dette snur jo ganske snart,så det er bare å holde ut og tenke på det som skjer videre:)Har 1 barn fra før på 10 år:) Selv er jeg 33 år.Du da?

Skrevet

Hei...

Jeg har termin 1.november ...dette blir barn nr 3....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...