TrineR Skrevet 21. mars 2010 #26 Skrevet 21. mars 2010 Har termin ca.19 november, dette er vår første:) Eg er ei av dei "heldige" som ikkje merkar noko til særleg til graviditeten, er 5+4 idag, men for min del er dette noko som skapar litt bekymring. Det er lett å innbille seg at dette er et dårlig tegn...! Eg har eit lite spm, om nokon hadde gidda å svare: korleis er det med ømhet i brystene, er dette like ømt heile tida (kvar dag) eller varierer det?
Nummer 2??? Skrevet 21. mars 2010 #27 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har termin 18 november Etter å ha vært forsøkskaniner i 15 mnd, så er dette fantastisk!! Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra !! Men har lite symptomer.. kjenner kun på ømme bryst... Har ett barn på 3 1/2 år
mov:) Skrevet 22. mars 2010 #28 Skrevet 22. mars 2010 Har termin 12.november:) og er veldig spent på tiden fremover:)
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 22. mars 2010 #29 Skrevet 22. mars 2010 Trine 87. Jeg har ennå ikke fått ømme bryst slik jeg hadde i mitt første svangerskap, men hadde antydning i går, men det er helt borte nå. Derimot.. så løper jeg på toalettet ganske ofte. Tror nok at dette varierer fra person til person og tydeligvis gang til gang
Mamma_til_smurfen Skrevet 22. mars 2010 #30 Skrevet 22. mars 2010 Melder meg inn her jeg også :-) Foreløpig termin 26. november. Har en fra før som nå er 2 1/2 (også november-barn...) Flyr på do og tisser konstant, og brystene er ømme, hvor mye varierer veldig... (Dette opplevde jeg ikke forrige gang...)
GULL-JENTA Skrevet 22. mars 2010 #31 Skrevet 22. mars 2010 Kult,jeg har også termin den 20.11.10.. Jeg er i veldig dårlig form nå om dagen,vondt i hode og er kvalm hele tiden.Vonde og tunge bryster og får ikke sove.Men dette snur jo ganske snart,så det er bare å holde ut og tenke på det som skjer videre:)Har 1 barn fra før på 10 år:) Selv er jeg 33 år.Du da?
kikki6 Skrevet 22. mars 2010 #32 Skrevet 22. mars 2010 Hei... Jeg har termin 1.november ...dette blir barn nr 3....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå