Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har tiden kommet for å vurdere svineinfluensavaksine til minsten. Han var jo altfor liten da massevaksineringen pågikk, men runder nå straks 6 mnd.

Har egentlig tenkt å gi ham vaksinen, særlig siden vi skal tilbringe de to neste mnd i Spania. Hva har dere andre med september-/oktoberbarn gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et November barn, men er ganske bestemt for å ikke gi vaksina. Men vet ikke hvordan forholdene er i Spania da.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg kommer ikke til å gi vaksina.

Gjest Kira06
Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å vaksinere henne, før en eventuell ny oppblomstring av sykdommen. Ammet henne når jeg tok vaksinen, og fikk beskjed om at hun sannsynligvis fikk litt antistoffer da.

Spania i 2 mnd hørtes forresten fantastisk ut:)

Skrevet

Ja, gjett om vi gleder oss, både store og små! Skal bli deilig å sprelle med tærne og kaste klærne etter denne vinteren. Morspermisjon med stil:D

Kanskje jeg skal revurdere vaksina jeg også.. Tok selv vaksina da han var 3 uker, så har din fått i morsmelk så har vel min det også! Skal høre med legen og helsesøster når vi skal på 6 mnd kontroll før vi drar.

Skrevet

Siden dere skal reise og være mye i utlandet, så ville ihvertfall jeg ha vaksinert han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...