skyttel71 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Ja, da har tiden kommet for å vurdere svineinfluensavaksine til minsten. Han var jo altfor liten da massevaksineringen pågikk, men runder nå straks 6 mnd. Har egentlig tenkt å gi ham vaksinen, særlig siden vi skal tilbringe de to neste mnd i Spania. Hva har dere andre med september-/oktoberbarn gjort?
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har et November barn, men er ganske bestemt for å ikke gi vaksina. Men vet ikke hvordan forholdene er i Spania da.
Gjest Kira06 Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Jeg kommer heller ikke til å vaksinere henne, før en eventuell ny oppblomstring av sykdommen. Ammet henne når jeg tok vaksinen, og fikk beskjed om at hun sannsynligvis fikk litt antistoffer da. Spania i 2 mnd hørtes forresten fantastisk ut:)
skyttel71 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2010 Ja, gjett om vi gleder oss, både store og små! Skal bli deilig å sprelle med tærne og kaste klærne etter denne vinteren. Morspermisjon med stil:D Kanskje jeg skal revurdere vaksina jeg også.. Tok selv vaksina da han var 3 uker, så har din fått i morsmelk så har vel min det også! Skal høre med legen og helsesøster når vi skal på 6 mnd kontroll før vi drar.
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Siden dere skal reise og være mye i utlandet, så ville ihvertfall jeg ha vaksinert han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå