Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Eg har tatt dobbel pergo å ovitrelle denne mnd, kjente el smerter på tirsdag kveld å nå sitte eg å håper heile veien. Hvordan gikk de me dere andre? blei dere gravid, når fikk dere positiv test, blei dere gravid på første elle andre kur? mye spørsmål:P
mia86 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Jepp, jeg ble gravid på første forsøk. Tvillinger! Husk at ovitrelle kan gi falsk positiv graviditetstest om du tester for tidlig, husker ikke helt hvor mange dager det tar før den er ute av kroppen, men det står i felleskatalogen. Lykke til!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Den skal være utor kroppen ette 10 dager, så eg skal ikke ha den i kroppen nå men eg tør ikke å teste, har gått på så mangen smeller:(
mia86 Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Skjønner deg godt, jeg turte ikke tro på at testen var ekte positiv selv om ovitrellen skulle være ute av kroppen. Testet positivt i 5 dager før jeg begynte å tro på det.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2010 hvor lenge itte ovitrelle testet du? testet i dag på dag 11itte eg tok ovitrelle å den blei neg,
mia86 Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Det betyr hvertfall at du ikke har den i kroppen lengre, og om du får positiv test om noen dager så er den helt sikkert ekte! Jeg testet og 11 dager etter at jeg tok sprøyta, da var den ekstremt svakt positiv, det gikk nesten ikke an å se. Om det var fordi jeg var gravid, eller om ovitrellen fortsatt var i kroppen vet jeg ikke, men når det er tvillinger så får man jo ofte positiv test tidligere pga høyere hcg-nivå. Jeg fortsatte å teste hver morgen etterpå, og da ble streken sterkere for hver dag. Håper virkelig du får positiv test om noen dager, det er jo egentlig for tidlig enda!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2010 Eg har lyst å teste kver dag men e jo så dyrt:( Håpe på tvillinger sjøl:) berre bli ferdi me de han vil berre ha 2 å då skal han få 2:P tenker vis eg tester søndag så ser eg om den e små positiv å vis den e de så teste eg kver dag i ca ei uke berre for stasen:P
Flaksi83 Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 Hei! Jeg fikk trippel pergokur, den andre gangen jeg skulle prøve pergo.. og nå er baby i magen på plass =) Jeg er superhappy! Lykke til!
mia86 Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Ja det er dyrt hvis du kjøper tester på apoteket hvertfall, jeg hadde bestilt en hel haug billigtester på nettet. Har du testet i dag forresten? Ja for oss som må streve sånn for å bli gravid er det veldig greit å få to på en gang da! Men det er veldig tungt og mer risikabelt, så om jeg hadde hatt lettere for å bli gravid så hadde jeg nok heller foretrukket å være gravid to ganger istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå