Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være et tegn på mensen? Jeg pleier bare få ømme brystvorter før mens men denne gang har jeg fått ømme bryster...ut på siden av brystet... er det noen andre som har oplevd å få ømme bryster før mens men normalt ikke har hatt det før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være et tegn på graviditet, det var akkurat der jeg fikk vondt når jeg var gravid sist! når er ikm?

Skrevet

Jeg har IKM i dag.

Vondt på siden av brystene.

Tatt test som var negativ off course!

Håper

Skrevet

Jeg har hatt det en del ganger før TR. Før jeg testet pos hadde jeg det på samme måte, noe som gjorde at jeg var sikker på at løpet var kjørt. Men det var det ikke:) Så hos meg har det vært tegn på begge deler. Det er nok progesteronet på slutten av syklusen som gjør det. Håper at det er et godt tegn for deg:)

Skrevet

HEI:)

dette er det store forskjeller på og umulig å si noe om det er graviditet eller pms før en test gir deg svaret eller tr dukker opp..

jeg ahr alltid hatt det som typiske tegn på mens rett rundt hjørnet.....

men hadde det også nå når jeg ble gravid...men da forsvant det i uke 5 og kom tilbake igjen uke 6...

lykke til!!

Skrevet

hei:)

jeg bruker å få litt "fastere" bryster før tr, men denne gangen er det mer klumpette harde områder. noe annet som også er anderledes denne gangen er at i stede for den vanlige mageknipen (som nesten gjør meg sengeliggende), er at nå er det stikkinger og murringer.

er ny her inne og aldri vært borti noe liknende før, er det en mulighet for at jeg kanskje er gravid?

PS. skulle hatt mens for 3 dager siden, og den kommer som regel samme dag hver måned

Skrevet

Blir puppene alltid ømme visst man er gravid?

Mine har vokst veldig og har blitt fyldige, men ikke vonde. Har ikm i morgen eller søndag. De begynte å vokse for 1,5 uke siden. Ikke hatt sånne siden jeg gikk på cyclogest i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...