Gjest Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Føler meg så slem :-( Var på besøk hos søstra mi og ungen i dag, da er det 4 uker siden jeg sist så guttungen.. Han kjenner så klart ikke igjen meg, han er jo bare 6 uker gammel, så gråt noe veldig når jeg holdt han.. Vet jo at vi må besøke han jevnlig for at han skal kjenne oss igjen.. Men jeg finner det så vanskerlig.. Han minner meg bare om at jeg snart (nå kanskje) skulle hatt to små selv.. Føler meg som verdens verste tante, prøver jo å smilie og late som ingen ting, men blir totalt utmattet av det hele :-/ Håper så veldig at de følelsene snart går over, så jeg kan være den tanta lillegutt fortjener! Men tok meg tid til å kose masse med han, byttet bleier på han og pratet til han.. Men merker inni meg, at det er mer et håp om at kroppen min skal ta til seg noen signaler snart, at den oppfatter at jeg er klar for en ny graviditet.. Samtidig som det var ganske så godt å se igjen prinsen vår også.. Han er så nyderlig! Men tror det vil være lettere for meg å være nær han, om jeg er gravid selv, om jeg ikke bare blir sittene å tenke at jeg skulle hatt to sånne små innen 14 april...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå