Gå til innhold

IKM 24 MARS fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er det flere sæå har ikm denne datoen?

hva skal dere skal dere teste dere før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM den dagen...tror ikke jeg tester meg før noen dager etter hvis ikke mensen kommer da.

Pleier å få tanta på besøk på dagen...men har ømme bryster igjen denne pp, men tør ikke håpe. Hadde det første pp også, uten at jeg var gravid.

Dette er min 3 pp og har en sønn på snart 3 år.

Har du noen symptomer?

Skrevet

det er min 2 pp eg hadde vondt nå når eg tisset vettje om det er noe med dette å gjør, ingen symptomer endå,

Skrevet

Jeg har IKM 23 mars...veldig spent. Kommer ikke til å teste før...men skulle jeg være så heldig at tante Rød ikke kommer tror jeg jeg tester et par dager senere...Lykke til dere to!

Klem fra

Skrevet

men vet du om det kan bety noe når eg hadde litt vondt akkurat derog då når eg tisset, men det var bare den ene gangen og så har eg hatt litt små vondt i magen

Skrevet

Jeg vet ikke dessverre.....

Skrevet

Jeg har også IKM 24. mars, å måtte så klarte fyre avågrde en test på lørdagsmorran.

Å symtomjakten har foregått lenge nå.

Hehe har fått strekk i leggen de to siste gangen vi hadde sex, å det har jeg ikke hatt siden jeg var gravid sist, så det sier seg jo selv at det er forr at man er gravid.. kan jo ikke være noe annet :P

Å her om dagen når jeg ble så dårlig i magen, hadde ingenting med at jeg hadde slukt i meg en kurv med druer, er rett å slett for at jeg er gravid... Hehe liker jeg å tru i iallefall :P

Skrevet

men vet du om det kan bety noe når eg hadde litt vondt akkurat derog då når eg tisset, men det var bare den ene gangen og så har eg hatt litt små vondt i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...