Juuuunibaby <3 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Lillegutten min har fått bare mm til nå. Jeg pumper meg å gir han flaske 2 ganger per dag. Men i natt og i dag har han nesten ikke sovet og har dermed spist oftere. Dette har resultert i at jeg ikke har fått pumpet meg slik jeg bruker og mangler ca 70 ml til kveldsflasken. Jeg har en pk ferdigblandet mme stående (NAN). Kan jeg blande den i mm så jeg får nokk? I samme flaske altså? Og er det noe spesielt jeg må vite ller huske første gang han får mme...? Har så lite lyst å gi han det, men hvis jeg ikke gjør det, blir det nokk atter en søvnløs natt. Han er 3,5mnd. Blir såååå gla for alle råd..
?en til? Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 tror ikke det er så lurt å blande det i samme flasken, uten at jeg vet hvorfor. men hva med å gi han det du har i brystet, og gi flaske etterpå? det er ikke noe spes du må huske på første gang. men ville passet godt på at han får rape:) lykke til:) og jeg gjorde det også slik, og anbefaler deg å ha erstatning stående, i tilfelle. det er ikke hver dag som er så rolig at du får pumpet deg. greit å ha slik at gutten ikke blir hysterisk fordi han er sulten og du ikke aner råd... lykke til:)
abella Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Du kan godt blande det. Jeg har gjort det mange ganger. Hvis han aldri har fått mme før må du bare huske å sjekke avføringen hans. Noen barn får hard mage av mme. Men hvis det bare er minimalt med mme og mestparten er mm er det ikke sikkert det er noe problem. Dersom han får hard mage kan du feks tilsette malt i melka neste gang han får mme.
Guttemamma x 3 Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Jeg "toppet" med ferdigblandet MME til minstemann da jeg fullpumpet til ham og kom skjevt ut med pumping/spising. Det gikk helt fint for oss. Kan ikke tenke meg at det skulle være noe problem å blande. Da eldstemann her begynte med fast føde blandet jeg pumpemelk i alt mulig for at smaken skulle være litt kjent. Litt MM hjelper også fordøyelsen av nye matvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå