Gå til innhold

Då var jeg tilbake etter SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA i uke 7 i januar. Sex passet ikke med EL på første periode etterpå pga reise, så vi hadde igrun en plan om å vente med prøving til utpå tidlig sommer for å få en vårbaby. Slik gikk det da ikke ;)

Plutselig ble jeg kvalm, trøtt, fråstig, tung i hode, ekstremt tissetrengt og mensen uteble... hmmm.. fikk misstanke om graviditet og nå er testen tatt og den ble MEGET positiv...

Jeg la meg igrun ikke merke til når sist mens var siden jeg ikke skulle være prøver nå.. Antar at jeg er rundt uke 6-7 med tanke på hvor positiv testen var nå i ettermiddag og da jeg tror sist mens var.

Lille babyen fikk seg en god fest sist helg, var på langhelgtur så ble nok drukket en del øl gjennom helgen... stakkars liten... Krysser fingrene for at det gikk bra...!

Skal på et jobb arr i helgen og, men her må jeg nok finne på noe kreativt for å "lure" meg unda alkoholen, og det er ikke lett siden jeg somregel er festens midtpunkt... (gode forslag mottas med takk :-))

Iallefall, her er jeg :) Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Så bra at du er gravid igjen, gratulerer :-)

Min sønn, som nå er 2 år, var med meg på en skikkelig fest da jeg var ca 5 uker på vei m han... Tok test en lørdagmorgen som var negativ, så da tenkte jeg at d var ok å drikke... Hadde skikkelig dårlig samvittighet etterpå- men alt gikk bra :-)

Å skjule at en er gravid på fest er så stress... Vet hvordan d er... Er d privat fest eller på et utested?? Privat kan du jo trikse m alkofritt tømt over på andre flasker osv.. men på et utested er d jo litt værre.. Kjøp sprite\sitronbrus og be om å få lime oppi ;-)

Jeg hadde forresten en sa i oktober i uke 7. Nå er jeg i uke 9 :-) Skal på tidlig ul neste uke siden jeg er litt bekymret... Om du også er d, så snakk m fastlegen din! Min bestillte ul til meg m engang jeg fortalte om sa :-)

Lykke til m både "fest" og magen <3

Skrevet

Er festmiddag med bodservering.. Slik at de går rundt og spørr: "rød eller hvit??" til hver rett... -- Rett og slett verste sort for en nygravid.

Er i tillegg med overnatting, så "måtte kjøre" unskuldningen passer også dårlig...

Tror jeg må vri min kreative hjerne litt i helgen ja ;)

Har en taktikk der jeg alltid har noe i glasset, men ikke drikker av det.. Drikker heller vannet vedsidenav gjennom middagen og håper på å få sneket meg til en munkholm ;)

Ja må ta meg en prat med legen min etterhvert. Har et slingrinsmunn på 2-3 uker på sist mens, så en tidlig ul hadde vært fint.

Var på UL da jeg mistet sist, selv om det var negativt da så var det godt å få vite at alt var kommet ut og alt så bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...