*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg tenkte jeg kunne begynne å kjøpe inn litt til b-hage starten i høst. Er det noen som vet ca hva b-hager ønsker at barna skal ha der?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Her er noen ting jeg kommer på i farten: Vinterdress Sko, vintersko, støvler Lue Votter Reiseseng hvis de sover inne/vogn ute Matboks Er mer men det var det jeg kom på som min bruker nå om dagen:)
Noah 08. Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Kom på litt som kan være til hjelp:) *regntøy *parkdress (en dress som er tynnere enn vinterdressen) *ullundertøy til vinteren Mye av det kan du sikkert finne på salg nå
frk-fryd Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Dette er hva vi har (bor i Tromsø) vogn til å sove ute med god sovepose og lammeskinn under babyakebrett til å gå til og fra barnehagen. vinterdress parkdress regntøy vintersko/skoposer støvler ullvotter polvotter masse ullundertøy (bruker bare det hele vinteren) 2 ulldresser + 1 hjemmestrikka som er ekstra varm. 2 luer flere ulllester/ullsokker ellers skifteklær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå