Ladybug~N&E Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 jeg har en helt vanlig liftgardin jeg. har aldri hørt om egne baderomsgardiner. må i såfall være et omsydd dusjforheng det da;)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Dt finnes et spes stoff som er mer vannavstøtende. Er ikke som et dusjforheng heller, men kan også brukes som det. Da jeg jobbet på Hansen&Dysvik for mange år siden så solgte vi sånt stoff i metervare. Vet ikke om det finnes nå da men... Fantes iallefall i forskjellige farger/mønstre den gangen. Vi har ikke vindu, så vi bruker ikke gardiner
erteposen + 4 Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Det finnes metervare av dusjforheng som kan brukes til gardiner, og det var vanlig før. Vi har en enkel liftgardin.
Spanskeflua Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 En gammel håndduk som e stifta foran vinduet. (og ja, vi har bad under oppussing)
~sjiraff~ Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Flyttet inn for to år siden og slang bare ett dynetrekk over gardinstanga i påvente av nye gardiner... Og jammen henger det ikke der ennå... Må jo legge til at planen er å pusse opp dette flotte 70-talls badet, men ting tar litt tid.
Kamomille Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Har ikke gardin! Men så har vi bad i 2. etg og det er minst 2 mn til nabo'n:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Vi har bare en persienne! Kjempe digert upraktisk vindu, med innsyn fra naboer og bilister =( Gleder meg til å få råd til å bygge om der =)))
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 har folie til å froste vinduet med istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå