Gå til innhold

Oslo - Huseby-Hovseter-Røa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen i området her som kunne tenkt seg å danne en liten gruppe for trilleturer, treff ol. når de små er kommet til høsten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :-)

Jeg holder til på Årvoll. Når har du termin?!

Skrevet

Jeg har termin 1 august.

Gleder meg masse :)

Når har du termin?

Skrevet

Jeg har termin 15 august. Første min så jeg har masse forventninger, og gleder meg masse! Er det første din også?

Skrevet

Dette er mitt første også, kjenner at jeg skulle gjerne fått dagene til å gå litt fortere, er så klar for å treffe den lille :) hehe, men men får bare smøre meg med tolmodighet.

Vet du hva det blir?

Skrevet

Hei! Jeg sendte deg en mld på innboksen din, men kanskje du ikke har sett den! Vi får vite hva det blir på torsdag denne uken, kjempespennende! Jeg har en sterk følelse av at det bor en gutt der inne da!

Hvilket sykehus har du fått plass på ?

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Hovseter, og triller gjerne turer i nærområdet til høsten. Har foreløpig termin fra legen 2. september, men har stor tro på at ultralyden vil gi meg termin i slutten av august.

Skrevet

Så hyggelig :)

Når skal du på UL?

God Påske :o)

Skrevet

Vi skal til Asker og Bærum, fant ut at det er like greit. Sleit litt med å finne frem dit den første gangen heheh er ikke så kjent i Sandvika, men fant frem til slutt. :)

Jeg bor på Huseby.

Skrevet

Skal på UL imorgen, så er veldig spent og gleder meg uendelig mye til å se lille vidunderet. =)

Skrevet

Fikk termin 6. september, så da får jeg nesten flytte over til september forumet, men er vel ikke umulig vi kan treffes for trilleturer likevel. =)

Har hørt mye bra om Asker og Bærum sykehus, men jeg er likevel glad jeg fikk plass på Rikshospitalet som ligger enda litt nærmere.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg bor også i området og blir gjerne med på trilleturer til høsten :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...