anonymeee Skrevet 18. mars 2010 #1 Del Skrevet 18. mars 2010 skriv gjerne om dere og hvordan dere har det osv:) jeg har ett nydelig IVF datter som er snart 2 år:) har begynt med søskenforsøk og gikk på progynova piller.. men dessverre avbrutt etter ul på grunn av ett moden egg:( venter nå spent til etter påske..er mye spent på fryse forsøket enn førsteforsøk.. før jeg ble gravid hadde jeg absolut ingen håp, hadde fortsatt ingen håp etter ul og videre ....til jeg hadde henne i mine ermer:) jeg har bare ett egg på frys og er liksom sååå spent, blir det eller ikke:/ tenker på det dag og natt..har spådd meg klarte å ikke la være.. jeg fortalte ingenting til spådamen eneste jeg spurte var om jeg blir gravid elr ikke, da fikk jeg svaret ja..jeg skulle bli gravid om 1 1/5 mnd og det skulle bli gutt der jeg ikke spurte om kjønnet på barnet,så begynte jeg å regne ut med mine mens dager og påske ferien det stemmer men fortsatt er i tvil:/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141603708-de-som-skal-begynne-med-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-marsapril-har-sp%C3%A5dd-meg-av-nyskjerrighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå